私は作曲中に出産後の鮭のような気持になります。
I will be feeling like a salmon in the composition after birth.


シャンプーをするのが面倒に感じました。
After the shampoo that I felt.


顔と一緒に頭を洗いました。
Together with the head to face wash.


昨日のゲストが美しいすぎて反省せずにはいられませんでした。
Yesterday's guest is beautiful reflect too can not but.




昨日はラジオでした。
Yesterday was the radio.



写真は前半のゲストです。
Photos of the first guest.



一之瀬ひろなさんです。
This is Ms Hirona Ichinose
photo:01




一見普通の女の子です。
At first glance is a normal girl.



実は歌唱力のある演歌歌手なんです。
It is a ballad singer with the power actually singing.

photo:02




素敵な方でした(((o(*゚▽゚*)o)))
It was a nice person


つづく




iPhoneからの投稿