今日は The Doors の Light My Fire です。

邦題は「ハートに火をつけて」です。

オルガンの演奏がたまりません。

 

You know that it would be untrue
You know that I would be a liar
If I was to say to you
Girl, we couldn't get much higher

それは嘘で

俺は嘘つきだと分かるだろう

もし俺が君にこう言ったら

俺たちはこれ以上興奮できないと


Come on baby, light my fire
Come on baby, light my fire
Try to set the night on fire
こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

夜に火をつけよう


The time to hesitate is through
No time to wallow in the mire
Try now we can only lose
And our love become a funeral pyre

ためらうときは終わりだ

泥の中で転げまわっている時間はない

俺たちができるのは失うことだけで

俺たちの愛は火葬の薪になるだけだ


Come on baby, light my fire
Come on baby, light my fire
Try to set the night on fire, yeah

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

夜に火をつけよう

 

The time to hesitate is through
No time to wallow in the mire
Try now we can only lose
And our love become a funeral pyre

ためらうときは終わりだ

泥の中で転げまわっている時間はない

俺たちができるのは失うことだけで

俺たちの愛は火葬の薪になるだけだ

 

Come on baby, light my fire
Come on baby, light my fire
Try to set the night on fire, yeah

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

夜に火をつけよう

 

You know that it would be untrue
You know that I would be a liar
If I was to say to you
Girl, we couldn't get much higher

それは嘘で

俺は嘘つきだと分かるだろう

もし俺が君にこう言ったら

俺たちはこれ以上興奮できないと

 

Come on baby, light my fire
Come on baby, light my fire

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

こっちにおいで、ハートに火をつけてくれ

 

Try to set the night on fire
Try to set the night on fire
Try to set the night on fire
Try to set the night on fire

夜に火をつけよう

夜に火をつけよう

夜に火をつけよう

夜に火をつけよう