(I am writing the schedule for the North American tour.After recording KEXP's live performance, the tour starts 私はTHE SMILEの北米ツアーのスケジュールを書いています。その辺りの日付からTHE SMILEはKEXPのパフォーマンスLiveを収録後、ツアーに出たのかな?)


1.A Hairdryer
2.Thin Thing
3.The Opposite
4.You Will Never Work In Television Again


5.Open The Floodgates
(The prelude is really beautiful💙It was the first time I heard Open The Floodgates on the piano.arrangement is different and beautiful💎この楽曲のトム・ヨークの🎹を初めて聴きました。アレンジもとても綺麗💎)

lyric
don't bore us 私達を退屈にさせないで下さい
get to the chorusコーラスに入る
and  open the floodgates水門を開けて
we want  the good bits私達は良いビットが欲しい
witout your bullshitあなたのでたらめ無しで
and no heartachesそして心痛はありません
someone lead me out the darkness out the darkness誰か私を闇から導き出して
no tricks トリックなし
no struggling苦労しない
then no one gets hurt 心痛はありません
we absorb you 私達はあなたを吸収します
throw your rubbish away あなたのゴミを捨てさせる
someone lead me out the darkness out the darkness
誰か私を、闇から導き出して








🌌オヤスミナサイ🌌