breakfastです♡♡♡


Topped with fried mackerel on top of radish lettuce 🥕🥗.
The mackerel also  had bones removed骨抜き(笑).The simmered dish in the foreground is Yoshikei menue,which is "Yakimono chikuwa焼き竹輪(笑)and kriboshi Daikon Simmesed".
I also made Omelet with green onions ♡
It is miso soup of Japanese mustard spinach小松菜.

I feel like Japanese food today.Yesterday,there was a menue of 🥗and grilled mackerel on the Food corn pop of the fish section of the supermarket.I made fried mackerel instead of grilled.
揚げ鯖がカッコイイ💙💙💙


朝食は和食🇯🇵気分です。
ヨシケイの切り干し大根の煮物は昨日のMenueですが、先程作りました♡

揚げ鯖は昨日、🛒に行った時に魚屋さんコーナーのポップ張り紙に、🥗の上に焼き鯖を載せていましたが、私は揚げ鯖にしました。
骨をキレイに取りました。

梅雨時☔の免疫アップに良いでしょう💙💙💙

In the hot season,be aware of the menue for boosting immunity.