들어본 적 있니
聞いたことがある?

떨어질 것 같은 심장 소릴
震えるような心臓の音を

내게도 들려와
僕にも聞こえてくるよ

마치 내게 말하는 것 같아
まるで僕に話しているかのよう

I feel this way because
You are in me


My heart goes pit a pat
Feels like I'm stuck with you

그때처럼 다시 또
あの時のようにまた

My heart goes out to you
I feel the same as you

모든 게 전해져와
全てのものが伝わってくる

그날처럼
あの日のように


꼭 내 마음처럼
必ず僕の心のように

너의 모든 게 내게로 흘러와
君の全てのものが僕のもとへと流れてくる

어쩌면 이렇게
もしかしたらこんな風に

이어진 듯 느껴지는 걸까
繋がったように感じるのだろうか

You gave me love without
Even knowing


My heart goes pit a pat
Feels like I'm stuck with you

그때처럼 다시 또
あの日のようにまた

My heart goes out to you
I feel the same as you

모든 게 전해져와
全てのものが伝わってくる

I can hear you ah

Where ever you are

내겐 들려와
僕に入ってくる

Can be with you for
every moment

어디에 있든
どこにいようと


My heart goes pit a pat
Feels like I'm stuck with you

그때처럼 다시 또
あの時のようにまた

My heart goes out to you
I feel the same as you

모든 게 전해져와
全てのものが伝わってくる

그날처럼
あの日のように