この前
お友達と
小田原城に行ってきました音譜

I want to
Odawara Castle
this before whit
my friends





初めて
行ったけど
イメージしてたのと違いましたあせる

I bought is was different
than the image
I went to the
Castle for the first time

そのままの形で
残ってると
思ったけど
美術館見たいに
なってましたにひひ

Was like a museum but
I thought it remain as
it is in the form of

けど
すごく楽しかったラブラブ!

Was a lot of fun but


だーいすきな
お姉ちゃんに
お土産買いましたラブラブ!

I bought souvenirs for
my sister love



お腹が空いたので
お友達のお家の近くの
インドカレーやさんに
行ってきましたラブラブ


I went to a nearby
Indian carry
or a friends house
because of hunyry


とーっても
美味しかったラブラブ

The food wad very good



Android携帯からの投稿