前回エコノミー21時間耐久フライトについて書きましたが、1便目のニューヨークからイスタンブールへのフライトは、色々なことが重なって心が折れそうになりました。

 

というのも、1便目は中央列のど真ん中席。両側大きな体の人に挟まれてしまいました。それだけなら良いのですが、どちらも真ん中席の私に寄りかかってきたんですよね。これは流石にイラついたので、体勢を変える時に押し返し、さりげなく抵抗しました。そしてもう一つの悲劇は食事中に起こりました。右隣の黒人女性がたっぷり入ったコーヒーをひっくり返したのです。しかも私の方に倒れたで、靴や服にかかってしまいました。I'm sorryとは言われたものの、、、もうイライラを通り越して、悟りを開きました😇

 

<writing practice>

I wrote about the 21 hours of the economy class flight last time. However, the first flight from New York to Istanbul was incredibly tough because of various reasons. I sat at the seat which was in the middle of the middle row. Both sides were people with big bodies. To make matters worse, both of them began to lean on me, who was in the middle. Because It was annoying me, I pushed them when I changed my posture to resist it. Furthermore, another tragedy happened during meals. A black woman who was sitting next to me spilled plenty of coffee on my clothes and shoes. Although she said she was sorry, my frustration was about to explode.