先日TJ Maxxというディスカウントストアでアメリカ映画JawsのTシャツを買いました。日本への一時帰国が迫っていたので、甥のお土産に買っていこうと思ったのです。家に帰ってよく見ると、なんと左胸の辺りに落書きがありました。Tシャツの柄が派手だったので、お店で見た時は全く気づきませんでした。すでにタグを切ってしまった後だったので、返品できるか不安だったのですが、後日レシートとタグ、Tシャツをお店に持っていったら、あっさり返品できました。しかし、落書き入りの商品を販売するなんて、管理はどうなっているのやら。

 

<ライティング練習>

I bought a Jaws T-shirt, which was an American movie, in TJMax where they sold discount items the other day. The day I'd temporarily go back to Japan was approaching, so I wanted to buy it as a gift for my cousin. As I returned home and looked closely, I found that there was graffiti on the left chest. I never noticed before purchasing it because the pattern of the T-shirts was very flashy. I had already cut the tag of the T-shirt at that point, so I was wondering if I could return it. However, I was able to return it without any fuss when I brought the receipt, the tag, and the T-shirt back to the store a few days later. I wonder how they manage their items by selling items with graffiti.