外国のお客様から生バンド店に嬉しい書き込みをいただきました! | 東京のライブハウス「新宿21世紀」・なんと生バンドで歌えます

外国のお客様から生バンド店に嬉しい書き込みをいただきました!

外国のお客様がGoogleに嬉しいコメントを書き込んでいただきました!

誠にありがとうございます!(Thank you very much !)

 

お一人目

「This Karaoke bar was one of the highlights of our trip to Tokyo. The staff were welcoming and fun. The live band and karaoke was great, so many laughs were had. It's a must do when in the Shinjuku area, can't recommend it more.

 

このカラオケバーは、東京旅行のハイライトの1つでした。

スタッフは歓迎的で楽しかったです。

ライブバンドとカラオケは素晴らしく、たくさん笑いました。

新宿エリアに来たら絶対に訪れるべき場所です。

これ以上お勧めできません。

(Google 翻訳より) 」

 

 

 

お二人目

「We visited here in July. We had a fantastic time. I will say that it's a bit tucked away but once inside it's very beautiful. I have read reviews about the price being too high. I think that comes from a lack of understanding about the skill it takes to be able to play that amount of music just on request.

 

Kenji is an absolute master guitarist and the whole band is fantastic. All the staff and owner were lovely.

 

If you don't mind paying for quality and want the experience of being in a band. Then this place is for you. We can't recommend it enough

 

7月にここを訪れました。

とても楽しい時間を過ごしました。

少し奥まったところにあるとは思いますが、中に入るととても美しいです。

値段が高す​​ぎるというレビューを読んだことがあります。それは、リクエストに応じてこれだけの量の音楽を演奏するには、どれほどのスキルが必要かということを理解していないからだと思います。

 

ケンジはギターの名手であり、バンド全体が素晴らしいです。

スタッフとオーナー全員が素敵でした。

 

質にお金を払うことを気にせず、バンドにいるような体験をしたいなら、ここはあなたにぴったりです。いくらお勧めしても足りません。

(Google 翻訳より) 」

 

 

 

大変励みになります!

さらに世界の皆さんが楽しい時間を過ごせる「Real Band Bar (生バンドバー)」を目指します。

 

 

ホンモノの生バンドで歌える「新宿21世紀」