人類に対する犯罪、に対する報復の始まり | 新しい世界へ

新しい世界へ

自分の中の古い物がどんどん消えていきます。そして新しくなっていくごとに人との繋がりも変わっていきます。しがらみのない本来の自分を取り戻して、自由な世界に羽ばたいていけるように。

 

 人類に対する犯罪、に対する報復の始まり

 

 

 

 

メラニアが9時11分に、報復がやってくるという写真、軍服を着ているのをポストして、その後、嵐をリポストした。

 

The Trial for the Crimes Against Humanity has begun. The experimental spike protein jab rollout is in violation of all 10 Sections of the Nuremberg Code. DEATH PENALTY FOR CRIMES AGAINST HUMANITY. · The new monetary system known as the Quantum Financial System (QFS) will end the Cabal’s corruption, usury, and manipulation within the banking industry. The QFS is ready for its implementation, and is waiting behind the coulisses. This new Quantum Financial System is set to be run on a quantum computer that is based on an orbiting satellite, and is protected by Secret Space Programs to ensure that it cannot be hacked. · Zelensky of Ukraine is the son of Nazi George Soros. Soros was hanged in GITMO in 2020 for Crimes Against Humanity, pedophilia and the overthrow of governments in the World.

人類に対する犯罪の裁きが始まった。スパイクプロテインの注射が行われたのは、ニュルンベルグ法に違反し、死刑。新しいお金のシステムはクオンタムシステム、QFSでカバルの腐敗、高利貸し、銀行インダストリー内の操作を終わりにする。新しいファイナンシャルシステムはサテライトによるクオンタムコンピューターで動き、ハックされることがないようにスペースフォースによって守られている。ウクライナのゼレンスキーは、ナチのソロスの息子、ソロスはペド、そして世界の政府を転覆するという人類に対する犯罪で2020年にGITMOで吊るされた。

 

2050年までに、人口をコントロールできる人数にまで削減するという、ジョンコールマンのニューワールドオーダーの本。

1ビリオンの人口にする、そのうち半分は、チャイニーズと日本人。歴史的に、彼らは問うことなく、権力者に従うことに慣れているから。

 

 

⚡️CERN, Geneva, is DELETED⚡️ The Jewish NAZI satanic evil Hadron Collider, CERN is no longer functional, DELETED by our Special Forces 50 USC 1550 and you all will soon witness its Total Obliteration on Colour TV. CERN is NO LONGER of your concern, we blasted satan OFF our Divine Earth and outside our Divine Universe. Enjoy the Moment.

スペースフォースによって、サーンはデリートされた。ユダヤナチサタニック悪のハドソンコリダー。すでに神聖なこの地球、宇宙からサタンは追放された。エンジョイ。

 

 

これからのシナリオは、第三次世界大戦。

人々を目覚めさせ、この悲惨な歴史を繰り返すことのないようにとの、”戒め”として世界が動き始める。

 

 

用意はいいでしょうか!?

 

 

と、かなり急ピッチで進んでいる。

 

これまで言い続けてきて、それが現実に起こり始め、ローラーコースターが走り始めました!

 

まさに、シートベルトを締めて振り落とされないように、デス。

 

知らない人には分からないけれども、戦争が、静かな戦争がこの現実を蝕んでいます。

まさに静かな戦争ですが、これからは、上の写真のように.....