Hey guys!! How are you?

In two weeks, finally, I'll be in the U.S!

It's been long time until now. I waited, waited and waited!!

I've got suitcase, creditcards, visa and so on!

The suitcase is right green and cute! I like itラブ

Now, I'm wondering how many shoes I should pack. I wanna take two pairs, but they take up too much space. The one is shoes and another is high heels that is my favorite.

I have to choose either, right?

Though I've been cleaning my room, packing my baggage,,,It's ganna take a long time,,,(x_x;)

It's general that I feel nostalgic when I clean my room? Y'know, finding pictures or present from friends. 

 

 

こんばんわ!

ついに、二週間後にはアメリカにいきます!!

今まで長かったなぁ、、とっても待ちました!笑

クレジットカードもビザもゲットしたし、スーツケースも買いました!淡い感じの緑色でかわいいんですよグリーンハーツ

あと、靴をいくつ持っていくか悩んでるんですよ、、2つ悩んでて、1つは普通にスニーカーでもうひとつはお気に入りのヒールです。でも2つはかさばるからどっちかひとつに決めたほうが良いですよね、、?あーどうしよう!!

荷物を詰めながら部屋の片付けもしてるんですけど、なかなか進まない笑

もういらない漫画とか服、教科書とか捨てたんですけど、、

片付けの最中に、写真とかもらった物を見つけて思い出に浸るのって私だけじゃないですよね?笑