Hi guys!

I went to see the cherry blossoms桜 (Not today Lol

They were super beautiful more than usual. Maybe, I can't see them until after 4 years.

Aren't people very mystery? What I feel depends on my situation or feeling. Until now, I've never thought it ephemeral or felt sad. I can't say well:(

However, my friend said to me "You might not be able to see it for 4 years, but you can see many more beautiful scenery that you've ever seen."

She's right! Now, I can't wait going to America!

 

お花見に行ってきました。(今日じゃありません笑

いつもより桜がきれいだと思いました。4年後まで見れないかもしれないからね、、

人って、その時の気持ちや状況によって同じものをみても感じることが違うから、不思議なものですよね。うまく言えないんですけど、桜って儚いなぁとか何だか悲しい気持ちになりました。

でも、友達にそのことを言ったら、「桜は4年間見られないかもしれないけど、ほかに今までに見たことないいろんなものを見られるんじゃない?」と言われて、たしかにそうだなと思いました。

ってことで、はやくアメリカ行きたい!!