マイフェイバリットシングス | 森川七月(fromなついろ)オフィシャルブログ「森川てんこ盛りやし。」Powered by Ameba

森川七月(fromなついろ)オフィシャルブログ「森川てんこ盛りやし。」Powered by Ameba

森川七月(fromなついろ)オフィシャルブログ「森川てんこ盛りやし。」Powered by Ameba


{457EB677-1ABB-407A-821E-1994EB41E11B:01}

寒いで~!

寒いから楽しいことや好きなもの
思い出してみよ。


My favorit things

4EVERの4番目に入ってるよ♡
  



歌詞はこんなん♡⬇︎

Raindrops on roses and whiskers on kittens
薔薇に落ちた雨の滴に 子猫のひげ
 
Bright copper kettles and warm woolen mittens
赤褐色のやかんに あったかい羊毛の手袋

Brown paper packages tied up with strings
紐で結ばれた茶色の紙包み

These are a few of my favorite things
みんな ささやかな 私のお気に入り


Cream colored ponies and crisp apple strudels
クリーム色の子馬に サクサクしたりんごの焼き菓子

Door bells and sleigh bells and schnitzel with noodles
玄関の呼び鈴にソリの鈴 そして麺を添えた仔牛のカツレツ

Wild geese that fly with the moon on their wings
翼に月を乗せて羽ばたく野生の雁

These are a few of my favorite things
みんな ささやかな 私のお気に入り

Girls in white dresses with blue satin sashes
白のドレスに青い繻子織りの帯をした女の子

Snowflakes that stay on my nose and eyelashes
私の鼻とまつ毛に乗っかる雪のかけら

Silver white winters that melt into Springs
春の中へと融けてゆく白銀の冬

These are a few of my favorite things
みんな ささやかな 私のお気に入り



When the dog bites
犬に噛まれたとき

When the bee stings
蜂に刺されたとき

When I'm feeling sad
悲しい気分のとき

I simply remember my favorite things
私のお気に入りたちを ただ思い出すの

And then I don't feel so bad.
すると つらい気分もしなくなるわ