JFK JR. とダイアナは友達&ライブ? | ♡ 空の下で 

♡ 空の下で 

~ 日々の暮らしにある諸々を書いている個人的なメモ、日記です。

11月14日
皆さん、こんにちは、

私はアメリカの王族でした!
ダイアナ妃はイギリスの王族でした!
なぜ友達になったのか?
私たち2人の死を望んだからです
誰が私を殺そうとしたのか?
アメリカ政府だ
誰がダイアナ妃の死を望んだのか?
王室だ

なぜアメリカ政府は私を殺そうとしたのか?
なぜなら、私はこの世界を牛耳る小児◯愛者と、アメリカ政府が行ったすべての不正行為の動かぬ証拠を持っていたからだ。
ジェフリー・エプテイン、クリントン一族、ビル・ゲイツ、ロックフェラー一族、その他大勢。 私は彼らを破滅させるために必要な証拠をすべて持っていた!

なぜロイヤルファミリーはダイアナ妃の死を望んだのか?
なぜなら、彼女は彼らの秘密をすべて知っていて、それを暴露しようと企んでいたからだ。
秘密情事からペドフィリアまで、彼女はすべてを知っていた!

9日後、私たちはライブですべてを暴露します!

ダイアナ妃リンク




Hello Everyone,  

I WAS AMERICAN ROYALTY!
PRINCESS DIANA WAS BRITISH ROYALTY!
WHY DID WE BECAME FRIENDS?
BECAUSE THEY WANTED BOTH OF US DEAD!
Who wanted me DEAD?
THE AMERICAN GOV€RNMENT!
Who wanted Princess Diana DEAD?
THE ROYAL FAMILY!

Why did the AMERICAN GOV€RNMENT wanted to kill me?
Because I had hard proof of the PED0PHILES that run our world and all of the CORRUPTION that the AMERICAN GOV€RNMENT did.
Jeffrey Ep$tein, the Clinton family, Bill Gates, the Rockefeller family, and many more.  I had all of the EVIDENCE needed to DESTROY THEM!

Why did the ROYAL FAMILY wanted Princess Diana DEAD?
Because she knew all of their secrets and she was planing to expose them.
From the SECRET AFFAIRS to the PED0PHILIA, she knew everything!

In 9 days we are EXPOSING EVERYTHING LIVE!

Queen Diana LINK 👇





※このライブって観れるのでしょうか??