リン・ウッドさん〜戦いの日々  | ♡ 空の下で 

♡ 空の下で 

~ 日々の暮らしにある諸々を書いている個人的なメモ、日記です。

11月21日
休息の時間 

戦いの日々は、
前日よりも厳しい。

私たちは疲れます。

私たちは疲弊していきます。

私たちは、いつ戦いが終わるのかと考えます。

私たちは、その戦いが戦うに値するものなのかどうか、時折考えることさえあります。

私たちはどうすればいいのでしょうか?

弱者は降伏する。

勇者は押し続け、戦い続ける。

今日が良い一日であることを祈ります。よく休んでくださいね。

明日も勇者の戦いは続く。

あなた方一人一人に神の祝福がありますように。

アメリカに神の祝福がありますように。

押し続けて、戦い続けてください。

おやすみなさい。

リン🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law



Time for rest. 

Each day of a battle is 
tougher than the day before. 

We grow weary. 

We grow tired. 

We wonder when the battle will end. 

We even wonder at times whether the battle is worth the fight. 

What do we do???

The weak surrender. 

The brave press on and keep fighting. 

I hope your day was a good one. I hope you rest well. 

Tomorrow the battle continues for the brave. 

God bless each of you. 

God bless America. 

Press on and keep fighting. 

Good night. 

Lin 🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law