Kurn TowerでもT3 patternが出るのですが何が落ちるのかForumに載っていました。
A Suggestion for Improving Kurns Tower X2.
[SOE] timetravelling
1st 3 bosses have chest, legs, and bracers on a table. So they drop 1 of the 3, smartlooted.
現状はchest,legs, bracersの3種類のみのようでshouldersはなしの模様。その後はshouldersを出すようにして欲しい/しなくてもいいの話がユーザのみで行われています。Devからは回答がないし。
Kurn's Tower (group X2): Combat
[SOE] timetravelling
My goal for the difficulty of the zone is for it to pick up more or less where WoE finished. It should be difficult, but not ridiculously so. PuGs may not make too much progress, and I would think a solid base of gear from WoE and the like would be necessary.
難易度はWoEの最後あたりと言っているし追加されても良さそうなんですがね。DropはKurnのほうが良さそうですがWoEにも通うしかないかな。
A Suggestion for Improving Kurns Tower X2.
[SOE] timetravelling
1st 3 bosses have chest, legs, and bracers on a table. So they drop 1 of the 3, smartlooted.
現状はchest,legs, bracersの3種類のみのようでshouldersはなしの模様。その後はshouldersを出すようにして欲しい/しなくてもいいの話がユーザのみで行われています。Devからは回答がないし。
Kurn's Tower (group X2): Combat
[SOE] timetravelling
My goal for the difficulty of the zone is for it to pick up more or less where WoE finished. It should be difficult, but not ridiculously so. PuGs may not make too much progress, and I would think a solid base of gear from WoE and the like would be necessary.
難易度はWoEの最後あたりと言っているし追加されても良さそうなんですがね。DropはKurnのほうが良さそうですがWoEにも通うしかないかな。