Starman おはようございます♪♪ 昨日 東京へ帰ってきて 掃除でした 捨てるにしても 既にゴミ出しは来年で 仕方なく ベランダに出したりして( ; ; ) 昨夜は作るの面倒だし スーパーは大混雑で( ; ; ) ロースカツ定食 久しぶりDavid Bowie - Starman (Top Of The Pops, 1972)Celebrating the 50th anniversary of David Bowie's legendary Starman performance on Top of the Pops. The performance changed the course of music forever.Recor...youtu.be 今日は大晦日ですね。 今年もありがとうございました。 良い年を迎えてくださいね♪
David Bowie - Starman (Top Of The Pops, 1972)Celebrating the 50th anniversary of David Bowie's legendary Starman performance on Top of the Pops. The performance changed the course of music forever.Recor...youtu.be