源: あなたへの約束

                      
                        A.S.によるチャネリング
 
                         2023年3月16日
 
 
私の最愛の子供達、私の最愛の部分、私の最愛の同等の者達:

これは源の話です。 無限の愛であなたに挨拶します。

私はあなたであり、あなたは私です。 私はあなたに挨拶し、あなたを私自身として受け入れます。全ては一つだからです。

私は、あなた、従って私が探求し、経験し、拡大し、踊り、愛し、おいしい食べ物を楽しみ、絹の感触を楽しみ、笑い、あなたの子供の最初の言葉を聞くのがどんな感じかを知ることができることを願って、この壮大な遊び場を創りました。 

私は何に対しても抵抗はありません。私は、あなた、従って私が、愛して失うことがどのようなものか、泣くことがどのようなものか、愛を失って生きることがどのようなものか、あなたの手が切り落とされるのを感じるのはどのようなものかを知ることができるように、この壮大な遊び場を公平に創造しました。  それらも経験なので、私は何も排除しません。

そうは言っても、あなたの魂、従って私は、地球上での非常に多くの痛みと苦難と分離の停止を求めて叫んでいます。 そして、あなたは聞かれてきました。 実際、あなたの美しい青い惑星には多くの苦しみがあり、人々はほとんどの場合、存在の喜びで満たすような部分を経験できていません。 大部分は、あなたが望む経験をすることから妨げられてきました。 そして、数学的見地から、ごく少数の人々だけが達成できることを達成できなかったのは、あなた自身の落ち度だと言われました。 あなた方の現在のシステムは、大きくて貧困な底辺層があるように築かれているからです。 今構造化されているため、現在のシステムで誰もが貧困から抜け出すことは数学的に不可能です。

地球の子供達、あなた方に新たな約束をする時が来ました。 あなた方への私の約束は次の通りです。他の人のその同じ自由を制限しない限り、あなたには、あなたが経験したいことを探求し、経験する自由があります。

あなたの人生には完全に苦しみがないと言っているのではありません。 それらも経験だからです。 実際、あなたの魂は時折、相違を理解するために苦しみを経験したいと望んでおり、あなたの魂はあなたの一部です。 私が約束しているのは、あなたが経験したいことを探求し、経験する自由があるということです。ただし、他の人の同じ自由を制限しない限り. はい、それには、銀河の兄弟姉妹と物理的に交流できることも含まれます。 それには、他の惑星に休暇で旅行することができることも含まれます。

あなたの銀河の兄弟姉妹、そして愛と知恵と光と星の光でできた私の天使と他の存在は、地球が解放されるべきであるという私の神意を聞きました。 前例のない量の支援が利用可能であり、毎日ますます多くの存在が地球と地球の人間を支援することに注意を向けています。 毎日、光は益々暴露しながら、地球上で益々明るく輝きます。 地球のエネルギーは日々上昇します。 物事を暗闇に引き留める人々に対して、時計は逆回転しています。

現実には、あなた方が認識するように、あなた方の自由が訪れるまでにはまだいくらか時間がかかるでしょう。なぜなら、あなた方と銀河の者達があなた方の解放プロセスを経験することは、私の選択だからです。 あなたは目に見える方法と、見えない方法でサポートされていることを知ってください。 将来、信じられないほど効果的な治療が利用可能になり、その時点までに亡くなる人は、来世のホールまたは天国の領域で必要なものすべてを受け取り、その後、好きなように自由に新しい人生を選択する事が出来ます。 誰も忘れられません。 置き去りにされる人はいません。

私の観点からすると、あなたがすること、考えること、感じることはすべて、完全に見られ、完全に愛され、完全に受け入れられていることを知ってください。 あなたは私であり、私はあなたなので、私は無条件に、まさにありのままのあなたを愛しています。

あなたが他人のその自由を制限しない限り、あなたは望むように探求し、体験する自由を持つ事が出来ます。 それが私のあなたへの約束です。 そして、そうあるべきです。

これは源でした。

光の時代へ

**チャンネル: A.S.

**ソース
 
 
 

Source: My Promise To You

Posted on  by  — 2 Comments ↓

My dearest children, my dearest parts of me, my dearest equals:

This is Source speaking. I greet you with infinite love.

I am you and you are me. I greet you and accept you as myself, for all is one.

I have created this grand playground in the hopes that you, and therefore I, could explore and experience and expand, and dance and make love and enjoy delicious food and enjoy the touch of silk and laugh and know what it feels like to hear your child’s first words.

I am not in resistance to anything, and I have equally created this grand playground so that you, and therefore I, may know what it is like to love and lose, what it is like to weep, what it is like to live bereft of love, what it is like to feel your hand being cut off. For those, too, are experiences, and I don’t exclude anything.

That said, your souls, and therefore I, have been crying out for a cessation of so much pain and hardship and separation there on Earth. And you have been heard. For indeed, there has been so much suffering on your beautiful Blue planet that people have for the most part not been able to experience the joyful parts of existence. In large part, you have been blocked from having the experiences that you wish to have, and then you were told that it was your own fault that you could not achieve what mathematically only very few people would be able to achieve. For your current system is built to have a big and destitute underclass. It is mathematically impossible for everyone to climb out of poverty in the current system as it is structured now.

The time has come for me to make a new promise to you, my Earth children. My promise to you is this: you will have the freedom to explore and experience what you wish to experience, so long as you don’t limit that same freedom in others.

I am not saying that your lives will be completely free of suffering. For those, too, are experiences. In fact, your soul does occasionally wish to experience suffering in order to understand contrast, and your soul is part of you. What I am promising is that you will have the freedom to explore and experience things that you wish to experience, so long as you don’t limit that same freedom in others. And yes, that includes being able to physically interact with your galactic brothers and sisters. It includes being able to go on a holiday on other planets.

Your galactic brothers and sisters, as well as my angels and other beings made of love and wisdom and light and starlight, have heard my decree that Earth shall be free. There is an unprecedented amount of help available, and every day more and more beings are directing their attention towards supporting Earth and Earth humans. Every day the light shines more and more brightly there on Earth, revealing more and more. Every day the energy on Earth rises. The clock is turning against those who would keep things in the shadows.

In reality as you perceive it, it will still take some time for your freedom to arrive, because it is my choice that you and the galactics experience your liberation process, for it is such a rare experience to have. Know that you are being supported in ways seen and unseen. There will be unbelievably effective healing available in the future, and those who die before that point will receive everything they need in either the halls of the afterlife or in the heavenly realms, and will then be free to choose a new life as they see fit. No one is forgotten. No one is left behind.

Know that from my perspective, everything you do and think and feel is fully seen and fully loved and fully accepted. I love you unconditionally and exactly as you are, for you are me and I am you.

You will have the freedom to explore and experience as you wish, so long as you don’t limit that freedom in others. That is my promise to you. And so it shall be.

This was Source

For Era of Light

**Channel: A.S.

**Source

 

 

 

A.S.さん星ありがとうございます晴れ虹キラキラ

(自動翻訳と一部変更)