シリアン文明
                           

                           Erena Velazquezによるチャネリング

                                     2021年10月4日


人類にご挨拶、

私はシリウス、シリアン文明の高等評議会であり、私は惑星シリウスに住んでいます。私はあなたの惑星地球に連絡できることをうれしく思います。

私の種族は、技術の進歩と共に精神的な発達に焦点を合わせていました。私たちは人間よりも背が高いヒューマノイドであり、身長は通常7フィートから10フィートまでさまざまです。

シリアンのグループは複数ありますが、すべてが同じ敬虔な進化を反映しているわけではありません。私のグループは最高の精神的拡大に達したので、私たちの何人かは12次元以上です。宇宙では次元の数に限りはありません。あなたは非常に高次元の存在になり、それでも物理的な形のままでいることができます。

私たちはあなたの成長を助けるために、ずっと大昔に何度もあなたの惑星を訪れました。異なる人種間で紛争が始まるとすぐに、私たちは戦争に関与することを少しも望んでいないので去りました。人類は私たちを覚えていません。ダークエンティティが、あなたの過去の人生からの記憶を消去し、あなたはそれを保持していないからです。

私の惑星には2つの太陽と1つの大きな青い月があるので、私たちの夜はマザーガイアのようにそれほど暗くはありません。それらは月からの青みがかった影を映しています。冬はありません。気温は一年中同じです。私たちは昼間は惑星の表面にとどまり、夜は内部に移動し、そこで近代的な都市を構築しました。

私たちは、私たちの惑星の表面に千種類の様々な食べられる植物を特別な容器に植えています。これらの植物は、一年中穏やかで天気が良いため、成長が早いです。私たちは植物を食べるだけで、肉は食べません。私たちの安全のために、都市は惑星の地殻の内側に建てられました。

多くのアセンデッドマスターが私たちの宇宙の知恵の学校で勉強するために来ます。どんな種類のノイズも好きではないので、私たちは主にテレパシーでコミュニケーションします。私たちの主な焦点は、他の国々が高い精神的レベルに到達するのを助けることです。

シリウスの他の人たちと私は人類を入念に観察してきました、そして私達はあなた方全員があなたの自由を達成しそしてアセンションを通してすぐに五次元に移動することを望みます。

私たちはあなたの惑星と比較して技術的成長においてかなり進んでいます。私たちの船は速くてスリムな形をしていて、破壊するのは難しいです。私はシリウス惑星の高等評議会として、光の銀河連合との会合に定期的に参加しています。

私たちは平和志向の国であるため、宇宙の他の人種の幸福を守る活動に必ず参加します。私たちは、ダークソウルが随分と楽しんでいる紛争や長期戦争には興味がありません。私たちは、天の川銀河の別の場所が自由になり、居住するのに幸せな場所になるという神の計画を信じています。

どうか、私たちは皆つながっていることを決して忘れないでください。あなた方全員は多次元の存在であり、誰もそれ以外あなたに言うことはできません。ユニバーサルチャンネル送信していただきありがとうございます。

私たちは皆ひとつ

シリウス

ErenaVelazquezによるチャネリング

 

 

 

Erena Velazquez

10月4日 16:02  · 

Sirian Civilization 🛸🛸 🕊🌌🕊 🛸🛸

Greetings Humanity,

I am Sirius, the High Council of the Sirian Civilization, and I reside on the planet Sirius. I am pleased to communicate to your planet Earth.

My race focused on spiritual development in conjunction with technological advancement. We are humanoids, taller than humans, our height usually varies from 7 feet up to 10 feet tall.

There are more then one group of Sirians, not all of them reflect same godly evolution. My group reached the highest spiritual expansion, so some of us are 12th dimension and up. The numbers of the dimensions are limitless in the Cosmos. You can be a very high dimensional being and still remain in a physical form.

We visited your planet eons ago on numerous occasions to help your growth, as soon as the conflicts started between different races, we left as we don’t have any desire to be involved in wars. The humankind doesn’t remember us, because you don’t retain your memories from the past lives, the Dark Entities erase them.

My planet has two suns and one big blue moon, so our nights are not so dark like on Mother Gaia. They reflect bluish shadows from the moon. We don’t have winters, the temperature stays the same year round. We stay daytime on the surface of the planet, and during nighttime we move to the inside, where we have built modern cities.

We plant a thousand different kind of eatable plants on the surface of our planet in special containers, which grow fast because of the mild and nice weather that stays all year long. We are only plant eaters, we don’t eat flesh. For our safety, the cities were built on the inside of the planet’s crust.

Many Ascended Masters come to study in our Cosmic Wisdom School. We communicate mainly telepathically as we don’t like any kind of noise. Our main focus is to help other nations to reach a high spiritual level.

Others and I from Sirius have been closely observing humanity, and we wish for all of you to achieve your freedom and move soon into 5th dimension through Ascension.

We are quite ahead in technological growth compared to your planet. Our ships are fast and slim shaped, which are hard to destroy. As the High Council of Sirius planet, I participate regularly in the meetings with the Galactic Federation of Light.

We are peace oriented nation, so we make sure to be involved in activities that protect the well being of other races in the Cosmos. We are not interested in conflicts or longterm wars that the Dark souls enjoy so much. We believe in a Divine Plan that another place in a Milky Galaxy is going to become free and a happy place to inhabit.

Please, never forget that we are all connected, and all of you are multidimensional beings and no one can tell you otherwise. Thank you for transmission Universal Channel.

We Are All One

Sirius

Channeled by Erena Velazquez

 

 

 

Erena Velazquezさんドキドキありがとうございます晴れ虹キラキラ

(自動翻訳と一部変更)