【藤本恵理子】Thanksgiving day!! | モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba

モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba

モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba

$モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba
$モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba
$モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba
$モデルガールズ オフィシャルブログ「殺しの女王蜂」Powered by Ameba
Last weekend, I went to my friend couple's house.
It was thanksgiving day, so they prepared thanksgiving dinner.
The dinner was great!!
In Japan, we seldom have whole roasted turkey.
I brought bubby's apple pie.
That is my favolite one!!
I'm wondering next year, I'm gonna make a pie instead of buying at a store.







先週、お友達ご夫婦のお家に遊びに行ってきました。サンクスギビングデーだったので、サンクスギビングディナーを準備してくれていました。

日本ではめったにホールでローストターキーは食べられないですよね。
どれも本当に美味しかったです。
私はお土産に大好きなbubby'sでアップルパイを買って持っていきました。
来年はちゃんと焼いてみようかな(*^^*)



モデルガールズ
Official Website URL

http://www.modelgirls.jp