リクエスト曲ですニコニコ

gleeでブリトニーがカバーしてますね。てか、今更ここまでの大ヒットした曲を訳してアップするのは緊張します。私の訳なんかよりもいい感じのがあると思いますが…あせる

ケシャは何かすれてる雰囲気がいいですよねー。優等生には絶対なって欲しくないアーティストですw


photo:01




Wake up in the morning Feeling like P Diddy
目を覚ましてみたら今日の気分はP Diddyだったの

Grab my glasses I'm out the door I'm gonna hit the city
だからサングラスを掴んでドアを開けて街に出かけるわ

Before I leave Brush my teeth with a Bottle of Jack
そうそう出かける前にジャックダニエルで歯を磨かなくちゃ

Cause when I leave for The night I aint coming back
だって一旦出かけたら帰りたくないでしょ

I'm talking pedicure on our toes (toes)
とりあえずペディキュア塗って

Tryin on all our clothes (clothes)
着てく服もチェックしとかなきゃ

Boys blowin up our phones (phones)
迎えにきた男の子から電話がかかってきたら

Drop topping, playing our favorite CD's
車に飛び乗って好きな音楽ガンガンかけて

Pulling up to the partys Tryin a get a little bit TIPSY
パーティ会場に到着した私は酔っ払ったりなんかしてみたり

Don't Stop Make it Pop DJ blown my speakers up
お願いだから私のテンション下げないで DJこのまま私を弾けさせて

Tonight I'ma fight
今夜は踊り続けるわ

Till we see the sunlight
朝日が私を照らすまで

Tick tock on the clock
時計がチクタク鳴ってる

But the party don't stop
でもパーティは終わらないの

No oh, oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh

Don't Stop Make it Pop DJ blown my speakers up
お願いだから私のテンション下げないで DJこのまま私を弾けさせて

Tonight I'ma fight
今夜は踊り続けるわ

Till we see the sunlight
朝日が私を照らすまで

Tick tock on the clock
時計がチクタク鳴ってる

But the party don't stop
でもパーティは終わらないの

No oh, oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh

Aint got a care in the world
世界で何が起きてるとかどうでもいい

But got plenty of BEER
だけどビールがたっぷりあるかは別問題

Aint got no money in my pocket
ポケットにお金は全然入ってないけど

But I'm already here
もう来ちゃったもんは仕方ないわ

And now the dudes are lining up
私狙いで列なんて作っちゃって

Cause they hear we got swagger
きっと、私たちのこと噂しちゃってたのね

But we kick em to the curb
Unless they look like Mick Jagger
残念だけど、ミックジャガー似の男以外は蹴り飛ばしてやるから

I'm talkin bout
Everybody getting crunk (crunk)
周りの人がかなり酔ってきたわね

Boys try to touch my junk (junk)
男の子たちはやたらと私に触れようとしてくるのよ

Gonna smack em if they gettin too drunk (drunk)
飲みまくっちゃってかなりハイになってきたわ

Night night we going till they kick us out (out)
追い出されるまで楽しむつもりよ

The police shut us down (down)
警察が来ちゃったりして

Police shut us down (down)
Po po shut us (down)
警察にも邪魔なんかされたくないの

Don't Stop Make it Pop DJ blown my speakers up
お願いだから私のテンション下げないで DJこのまま私を弾けさせて

Tonight I'ma fight
今夜は踊り続けるわ

Till we see the sunlight
朝日が私を照らすまで

Tick tock on the clock
時計がチクタク鳴ってる

But the party don't stop
でもパーティは終わらないの

No oh, oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh

Don't Stop Make it Pop DJ blown my speakers up
お願いだから私のテンション下げないで DJこのまま私を弾けさせて

Tonight I'ma fight
今夜は踊り続けるわ

Till we see the sunlight
朝日が私を照らすまで

Tick tock on the clock
時計がチクタク鳴ってる

But the party don't stop
でもパーティは終わらないの

No oh, oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh

You build me up
ほんとあんたって最高

You break me down
マジでやられちゃった

My heart it pounds
私の胸もときめいちゃってるのよ

Yeah you got me
あなたはわかってくれてる

With my hands up
一緒に手をあげて

You got me now
あんたは分かってるでしょ

You got that sound
この音も

Yeah you got me(ohh oo)
そう私のことだって

You build me up
ほんと最高よ

You break me down
やられちゃってるの

My heart it pounds
ほらときめいちゃってるの

Yeah you got me
分かってるんでしょ

With my hands up
私と一緒に

Put your hands up
手をあげてほら

Put your hands up
(Uuuuppp! )

Now the party don't start till I walk in...
私がいる限りパーティーは続くのよ

Don't Stop Make it Pop DJ blown my speakers up
お願いだから私のテンション下げないで DJこのまま私を弾けさせて

Tonight I'ma fight
今夜は踊り続けるわ

Till we see the sunlight
朝日が私を照らすまで

Tick tock on the clock
時計がチクタク鳴ってる

But the party don't stop
でもパーティは終わらないの

No oh, oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh

Don't Stop Make it Pop DJ blown my speakers up
お願いだから私のテンション下げないで DJこのまま私を弾けさせて

Tonight I'ma fight
今夜は踊り続けるわ

Till we see the sunlight
朝日が私を照らすまで

Tick tock on the clock
時計がチクタク鳴ってる

But the party don't stop
でもパーティは終わらないの

No oh, oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh
Oh oo whoa oo whoa oh


ーーーー
アニマル [ ケシャ ]

¥1,080
楽天

カニバル [ ケシャ ]

¥2,113
楽天

ウォーリア [ ケシャ ]

¥1,896
楽天