若い読者が多いので知らない方ばっかりかなはてなマークかなり前の曲です。
photo:01

この曲は私にとって大好きな曲の一つで、ずーっと飽きずに聴き続けてますラブラブBlueはイギリスのグループで2001-2004までという短い期間の活動でしたが、かなり当時は人気がありました。

ちょっと前に活動再開したって聞いて日本に来ないかなとものすごく期待してるんですけど…あせるどうなんだろガーン

↓当時の私はこの人ダンカンが大好きで、見た目のかっこよさと低音ボイスの渋さにやられまくってました。お暇な方は聞いてみて下さいね合格
photo:02

For all this time I've been loving you girl Oh yes I have
どんな時だって君のことを愛してるよ

And ever since the day you left me here alone
君がいなくなって1人になったあの日からずっと

I've been trying to find Oh the reason why
君が別れを選んだ訳を探してるんだ

So if I did something wrong please tell me
もし僕に悪かった所があったなら教えてくれないか

I wanna understand
分かっていたいんだ

Cos I don't want this love To ever end
この想いを終わりになんてしたくないから

And I swear If you come back in my life
誓うよ、もし僕の元に帰ってきてくれたなら

I'll be there til the end of time (back to me, back to me, back to my life)
最後の時まで君のそばにいるよ

And I swear I'll keep you right by my side
誓うよ、もう二度と僕は君から離れない

Cos baby you're the one I want (back to me, back to me, back to my life)
だって僕が欲しいのはたった一人、君だけなんだから

I watched you go You've taken my heart with you
君を一目見た瞬間から僕の心は奪われてしまったんだ

Oh yes you did
そう君にだよ

Everytime I tried to reach you on the phone
勇気を出して君にいつも電話をかけてるのに

Baby you're never there
君はいつだっていないんだね

Girl you're never home
君の住む家のはずなのに

So if I did something wrong please tell me
もし僕に悪かった所があったんなら教えてくれないか

I wanna understand
ちゃんと分かっていたいって思ってる

Cos I don't want this love To ever end
No no no no
だって、この想いを終わりになんてしたくないんだよ

And I swear If you come back in my life
誓うよ、もし僕の元に帰ってきてくれたなら

I'll be there til the end of time (back to me, back to me, back to my life)
最後の時まで君のそばにいるよ

And I swear I'll keep you right by my side
誓うよ、もう二度と僕は君から離れない

Cos baby you're the one I want (back to me, back to me, back to my life)
だって僕が欲しいのはたった一人、君だけなんだから

Maybe I didn't know How to show it
きっと僕はうまく君にこの気持ちを伝えきれてなかったんだよね

And maybe I didn't know What to say
君を喜ばせてあげられる言葉さえも知らなかった

But this time I won't disguise
でも今度は違うよ、もう恥ずかしがって隠したりなんかしない

Then we can build our lives
そうすれば僕たちはうまくやっていけるはずだから

And we can be as one
そして永遠に一緒に生きていくんだよ

And I swear If you come back in my life
だから誓うよ、もし僕の元に帰ってきてくれたなら

I'll be there til the end of time (back to me, back to me, back to my life)
最後の時まで君のそばにいるよ

And I swear I'll keep you right by my side
誓うよ、もう二度と僕は君から離れない

Cos baby you're the one I want (back to me, back to me, back to my life)
だって僕が欲しいのはたった一人、君だけなんだから

And I swear If you come back in my life
そう誓うよ、もし僕の元に帰ってきてくれたなら

I'll be there til the end of time (back to me, back to me, back to my life)
最後の時まで君のそばにいるよ

And I swear I'll keep you right by my side
誓うから、もう二度と僕は君から離れない

Cos baby you're the one I want (back to me, back to me, back to my life)
だって僕が欲しいのはたった一人、君だけなんだ

 
 

ベスト・オブ・ブルー [ ブルー ]

¥1,500
楽天

ルーレット [ ブルー ]

¥3,240
楽天

カラーズ [ ブルー ]

¥3,348
楽天