数年前にオーディション番組The X-Factorに参加して4位に終わったものの、Hip Hop寄りのパフォーマンスが大いに受け、話題になっていたCher Lloyd。
正直その時のパフォーマンスなどは見ておらずこの曲の前なのかな?with ur loveって曲が好きでチェックしていた程度なんですが…。

シェールロイド個性的で可愛い子ですよねラブラブ!
 
photo:01




Hey, boy you never had much game
あんたは恋愛スキルが低かったわよね

So i needed to upgrade
私はもっとレベルアップが必要なのに

So i went and walked away way way
だから私は別れを決めたのよ

Now, i see you’ve been hanging out
今あんたが付き合ってること知ってるわ

With that other girl in town
どっかの女と街を歩いてるのを見たもの

Looking like a pair of clowns clowns clowns
見るからにお似合いのダサいカップルだったわよ


Remember all the things that you and i did first?
私と初めて一緒にしたこと全部覚えてる?

And now you’re doing them with her
それを今あの子と2人でやってんのね

Remember all the things that you and i did first?
あんたは私たち2人でした始めてのこと覚えてるの?

You got me got me like this
私にこんな風にしてたでしょ

And now you’re taking her to every restaurant
今はその子をレストランに連れて行ってるんでしょ

And everywhere we went, come on!
私と一緒に行ったすべての場所に、何なのよ!

And now you’re taking her to every restaurant
で、あんたは今新しい女をレストランに連れてってるのね

You got me, got me like this
あんたのせいで私はこんな風になっちゃった

Boy you can say anything you want
好きなように言ってくれても構わないわ

I don’t give a shh, no one else can have ya
馬鹿になんてしてないわ、誰もあんたをものになんて出来ないでしょ

I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
戻ってきてよ、私の元に帰ってくればいいじゃない

I broke it off thinking you’d be cryin’
私はあんたがきっと泣くだろうなと思って別れたのに

Now i feel like shh looking at you flyin’
あんたの幸せそうな姿を見て自分が馬鹿みたいって思うの

I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
戻ってきてよ、私のところに

Please, this ain’t even jealousy
お願いだから誤解しないで嫉妬なんかじゃないの

She ain’t got a thing on me
私に敵うものなんかあの子には一つもないもの

Tryin’ to rock them ugly jeans jeans jeans
あんなにダサいジーンズを履いて歩いてる女には

You clearly didn’t think this through
あんたはこんなこと考えもしなかっただろうけど

If what i’ve been told is true
もし私が耳にしたことが本当なら

You’ll be crawling back like boo hoo hoo
私のところに後ずさりしながら戻ってくるはずよ

Remember all the things that you and i did first?
私と初めて一緒にしたこと全部覚えてる?

And now you’re doing them with her
それを今あの子と2人でやってんのね

Remember all the things that you and i did first?
あんたは私たち2人でした始めてのこと覚えてるの?

You got me got me like this
私にこんな風にしてたでしょ

And now you’re taking her to every restaurant
今はその子をレストランに連れて行ってるんでしょ

And everywhere we went, come on!
私と一緒に行ったすべての場所に、何なのよ!

And now you’re taking her to every restaurant
で、あんたは今新しい女をレストランに連れてってるのね

You got me, got me like this
あんたのせいで私はこんな風になっちゃった

Boy you can say anything you want
好きなように言ってくれても構わないわ

I don’t give a shh, no one else can have ya
馬鹿になんてしてないわ、誰もあんたをものになんて出来ないでしょ

I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
戻ってきてよ、私の元に帰ってくればいいじゃない

I broke it off thinking you’d be cryin’
私はあんたがきっと泣くだろうなと思って別れたのに

Now i feel like shh looking at you flyin’
あんたの幸せそうな姿を見て自分が馬鹿みたいって思うの

I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
戻ってきてよ、私のところに

Ohhh, i thought you’d still be mine
まだ私のものだと思ってたのに

When I kissed you goodbye uh-oh uh-oh
あんたに別れのキスをするまでは

Oooh, oooh, and you might be with her
あんたはあの子と多分一緒なんだろうけど

But I still had you first uh-oh uh-oh
それでもまだあんたは私の一番なんだから

Ohhh, and you might be with her
あの子と一緒にいるのね

But i still had you first uh oh uh oh
まだあんたは私の一番なのに

Remember all the things that you and i did first?
私と初めて一緒にしたこと全部覚えてる?

And now you’re doing them with her
それを今あの子と2人でやってんのね

Remember all the things that you and i did first?
あんたは私たち2人でした始めてのこと覚えてるの?

You got me got me like this
私にこんな風にしてたでしょ

And now you’re taking her to every restaurant
今はその子をレストランに連れて行ってるんでしょ

And everywhere we went, come on!
私と一緒に行ったすべての場所に、何なのよ!

And now you’re taking her to every restaurant
で、あんたは今新しい女をレストランに連れてってるのね

You got me, got me like this
あんたのせいで私はこんな風になっちゃった

Boy you can say anything you want
好きなように言ってくれても構わないわ

I don’t give a shh, no one else can have ya
馬鹿になんてしてないわ、誰もあんたをものになんて出来ないでしょ

I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
戻ってきてよ、私の元に帰ってくればいいじゃない

I broke it off thinking you’d be cryin’
私はあんたがきっと泣くだろうなと思って別れたのに

Now i feel like shh looking at you flyin’
あんたの幸せそうな姿を見て自分が馬鹿みたいって思うの

I want you back
I want you back
Wa-want you, want you back
取り戻したいのよあんたを

Ohhh, i want you back
I want you back
Wa-want you, want you back

Ohhh, i want you back
I want you back
Wa-want you, want you back



【輸入盤】Sorry I’m Late [ Cher Lloyd ]

¥2,285
楽天