白川郷を探索した後バスで2時間ほどかけて

奥飛騨に行きました

部屋に露天風呂がついている

旅館に泊まりました照れ







ちゃんとした温泉地に行くのは初めてだったので本当にリラックスできましたおねがい



朝ごはん






また行きたいお願い





バスの乗り換えで撮った写真てへぺろ


 翌日、福井の恐竜博物館に行きました

友達が本当に行きたかったみたいだから😂

最初絶対つまらないだろうと思もったけど

楽しめた!

昔はこんなに巨大な生物がこの地球に存在していたと思うとすごいですねー








人間の次に生き残るのは何の生物だろう・・

 ハァー、こういう話永遠に話せる!

特に宇宙と生命の意味とか..

宇宙、エイリアン、人類の歴史などのドキュメンタリーは数え切れないほど見てます


福井の恐竜博物館の後には金沢へ行ってだんごを食べました



みたらし団子と粒餡お団子を食べました

いつもより美味しく感じました!


その後友達とレストランで夕食を食べながらいろいろお話をしてバスで東京に帰りました!

ナイトバスだったから東京まで

8時間もかかった。。

長すぎるえーん

乗ってる時ほとんど寝てたけど逆に疲れました笑

家について2時間だけ寝て、

すぐに仕事で撮影へ・・・

写真でこの疲れが伝わらないといいな笑


次の旅行どこに行こうかなー

では、またね!



After four hours exploring the village we went to Okuhida by bus ! Took maybe around two hours to get there.

We stayed at a hotel with private Onsen :) I prefer them over the public ones.

It was my first time going to a decent hot spring place.

It was really relaxing, I really would like to go again.


The next day we went to a dinosaur museum in Kanazawa..my friends really wanted to go.

But it was quiet interesting..

Thinking that such huge animals really existed on this planet one day.

Makes me wonder what will be on this planet after us human..

Haaah I could talk about stuff like this forever ! Especially the universe and the meaning of life and so on.. i cant even tell you how many documentaries I’ve already watched about the universe, aliens, the human history, life in outer space and so on..


Well whatever !


After that we went to eat dango, which was really good.

then to a restaurant to have some dinner and talk a little bit more and after that we already took the bus back to Tokyo ! 

It was a night bus which took 8 hours to go back to Tokyo.. 

Too long 😭 after arriving I was so exhausted, even tho I could sleep almost the whole ride.

Then I went home, slept two hours and  went straight to work.. photoshoot.

Hope I don’t look too tired on the photos.


Well that’s all! Let’s see where I’ll go next for a trip!

See you