hello晴れ
野中です目

Hello! This is Miki Nonaka!

モーニング娘。'16
10月16日に台北公演が決まって!ピンクハート台湾に行くのが楽しみで中国語勉強してますウインク

Morning Musume。'16 is going to have a concert in Taipei on October 16thおねがい I'm excited to go to Taiwan so I am studying Chinese right now!!





你好!
我喜歓聴音楽カラオケチョキ

(こんにちは!
私は音楽を聴くのが好きハート)

(Hello! I like listening to music)




昨日そして今日、キャンペーンで
譜久村さん、工藤さん、春水ちゃんが台湾に行っているんですラブ

羨ましい!びっくり

って思ったので…キラキラ

Yesterday and today...
Fukumura San, Kudo San, Haruna chan were in Taiwan for promotionおねがい

I thought I wanted to go with them...えーん


なんと!
So!
私も!
なんと?
I went to...

{186095BE-DB60-45CF-B530-B35305000FAA}



台湾物産館に行ってきました爆笑
気分は台湾だよ晴れ

グローバル担当って言ってるくらいだから予習しなくちゃ笑い泣き


Taiwan grocery storeピンクハート
It feels like I'm in Taiwan:D 

I'm the global menber of Morning Musume...! So i gotta prepare for itウインク



ゲットしたものチョキ

What I gotキラキラ



{502211F6-DC4E-4E47-8400-8A4B6AC92EE9}





アロエジューストロピカルカクテル
これ、アロエの果肉が入ってて、美味しいの晴れ

アメリカにいた頃輸入スーパーで買ってたから、懐かしく感じた笑い泣き家族で2リットルのアロエジュース買ってました目←アロエ好きすぎる!


Aloe juice爆笑
The pulps of aloe are in the juice and it's so deliciousピンクハート

We used to buy this juice when we lived in the US!  We always bought the 2Liter bottleラブ I really love it!

まさかここで巡り会えるとはキラキラ

I couldn't believe that I found it:)




他にも
・パイナップルケーキ
・黒落花生
・ちまき
・ジャスミン茶
などなどジンジャーブレッドマンラブラブ台湾の物が売ってましたピンクハート



•Pinapple Cake
•black peanut
•Chimaki
•jasmine tea
Etc.

Were in the store tooニコニコ



台湾に行くのがさらに楽しみになった1日でございました晴れラブラブ


台湾のみなさんに会えるのを楽しみにしてます!


I'm excited to go to taiwanラブ

I'm looking forward to see everyone inTaiwanハート

我期待能与你相见ラブ

ばいばいーウインク
再見ハート