はろーぅ
(・ω・)b
(・ω・)b

野中美希ですキラキラ

HELLO
(・ω・)b
(・ω・)b

This is Miki Nonaka


今日は、鞘師さん生田さん小田さんと!
ハロショイベントラブラブ

トーキング楽しかったなラブ

早い時間なのにも関わらず、来てくれてありがとうございました照れキラキラ




Today I went to the hello project shop event with Ms Ikuta, Ms Sayashi, and Ms Odaラブラブ

I was excited to talk in the event woo hooラブ


Thank you for coming to the event even though it was very early照れ it was extremely fun talking with you allキラキラ




イベントのあとには、生田さんとショッピング&カラオケへラブいろんなショップを巡りました!



Also today, after the event, I went shopping&went to karaoke with Ms Ikuta ラブ We looked around many shops





{4764FD43-3F93-4A31-AF90-1E7D6654134B:01}


そして見てください!渋谷で発見ラブラブいえい

道でシングル曲も流れていました!



And big news! We found this in shibuyaラブラブyeppie

Our songs were playing in the streets too!



私は香水をゲットハート香水とかいい香りが大好きなので家に香り系のものいろいろありますニコニコ


I bought a fragranceハート I really really love fragrances so I have tons of themニコニコ


生田さんおねがい今日はありがとうございました!

Thank you Ms Ikutaおねがい




あと、昨日アメリカのお友達とチャットをしていてヒューストンのあるテキサス州について聞いてたんですけど、、ラブラブ

朝焼けがすごく綺麗らしいですラブ

アメリカにいったら、美しい景色も見逃せないですねニコ




Last night I was chatting with my friend in the us!! and I asked about Texas(houston is in texas)ラブラブ

She said that the sunset is very beautifulラブ

So I'm looking forward seeing the beautiful sights in Houston tooニコ




ではではおやすみなさいおねがい
野中美希でした!



Good nightおねがい
This was Miki Nonaka!




P.S.英語ブログ爆笑かけたキラキラ