HELLO照れ
野中美希です!

HELLO照れ
This is Miki Nonaka!


{4A5CD08B-2D94-4A16-A773-BEED3C5A6612:01}



3日前クイズ出したのに忘れてた…アセアセ
私はどれでしょうクイズ!!の答えはフランケンシュタインでした~

I made a quiz 3days ago but I forgot to write the answer...アセアセ Quiz”Where am I?”!! The answer is...Frankenstein!


目を開けると恐ろしかったので目つぶってましたニヤリタラー

I was closing my eyes because if I open it, it would be scaryニヤリタラー





そして、今日は勝田さんとのハロステ音符
新メンバーの紹介が次々とあって見ていてワクワクでした♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪

アンジュルムさんの新メンバー、上國料萌衣ちゃんはモーニング娘。12期オーディションの時に一緒だったので、また再会できると思うとすごくすごく嬉しいですえーんピンクハートピンクハートしかも同い年ラブ


ハロコンで一緒にパフォーマンスするのが楽しみですお願いグループは違うけど、研修生上がりじゃない私は入ったばかりの頃に場位置の番号とかの意味もよくわからなかったり、、苦労したことがたくさんあったので支えになりたいです…!!



And... today is the day ofハロ!ステwith Ms. Katsuta音符
A lot of new menbers were introduced so It was so exciting♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪


Angereme's new menber, Kamikokuryou Moe chan was at the 12th generation audition with me, so I am excited to meet her againえーんピンクハートピンクハート Also she is the same age as meラブ

I am looking forward to perform on the stage with herお願い The group is not the same, but I want to help her when she had difficulties because I had a tough time when I first started the lessons...!!








そして、ハロステを見てて自分の顔の肉が非常に気になりました。。昔ほどではないけど肉増えましたムキー

最近ネガティブだめだめモード全開で、どんどん弱くなって自分自身に甘える自分が許せないです炎



このままじゃだめです( ゚д゚)
自分に自信が持てなくなって追い詰める癖…ガーンそれもなくしたい!

ダイエットゥします!ポジティブモードに切り替えられるように。キョロキョロ




And I thought my face got bigger than beforeムキー

Recently I have been in the negative mode, and I am angry to myself炎

I am absolutely not okay like this( ゚д゚)

I will start a diet! I should be in the positive mode.キョロキョロ





ではではおやすみなさい星空
野中美希でした。

Good night星空
by Miki Nonaka.



P.S. 今日のダイエット番組に感動野中ですえーん

P.S. I was"moved Nonaka"by the TV diet programえーん