HELLOピンクハートピンクハート
野中美希です!

HELLOピンクハートピンクハート
This is Miki Nonaka!




今日は…特別な日ニコニコ

Today is... A special dayニコニコ





12期メンバーモーニング娘。加入日!Congratulationsですキラキラ


The day that I became the 12th Generation menber! Congratulationsキラキラ






{B9D83291-B938-4518-8DE4-7B2D1B6D3958:01}





去年と今年の比較ラブ
昔と雰囲気違いますか?!



Comparing pictures of this year and last yearラブ
Is it a little different?!




もう一年経ったなんて、信じられない…(;゜0゜)ハッあっという間でした!






一年間の間に大変とか辛いな…って思ったこと、泣いたこと、悔しかったことも数え切れないほどありました。けど、いつもいつも、先輩たち、同期、マネージャーさん、スタッフのみなさん、そしてファンのみなさんが私を支えてくれましたラブラブ

その支えがあったからこそ、今の私がいます
私は本当に幸せ者です!







I can't believe that an year have passed already(;゜0゜)ハッIt was so fast!



In this one year, there were many things that were difficult. I also cried a lot, and felt dissapointed many times. But the menbers, my managers, staffs, and everyone who cheers me always supported meラブラブ

I think thats why I can feel tons of happiness!
Maybe I am the most happiest person in the world!






一人でも応援してくれている人がいる。私が頑張ったら笑顔になってくれる人がいる。そう思うといくらでも頑張れます音符

みなさんと一緒になって楽しむコンサート、たくさんお話しできる握手会、ブログを書いているこの瞬間だって、幸せなひと時です目





There at least one person who cheers me. Someone can be happy if I try my best. If I think like that, I feel like I can challenge into anything音符


Contcerts that I can enjoy with everyone, the handshaking events that I can talk with many people, the time that I am writing this blog... There are tons of happy time in my life目






私がお披露目の時にいった言葉、覚えてますか??


「I'll do my best!」

これからもどんな時もベストを尽くして頑張ります照れ





Do you remenber what I said last year??


”I'll do my best”


I will always try my best in the future too照れ







いつも応援してくださっているみなさん、本当にありがとうございますラブラブみなさんは私にとって、かけがえのない存在です。



Thank you for alwarys cheering me upラブラブ
You all are irreplaceable existence for me.






明日、12期メンバーのみんなへの想いなどなどラブ書いていきます!お楽しみに…バイバイ

伝えたいことばかりで!一日じゃおさまんないよ照れ笑むふふキラキラ




Tomorrow, I'll write messages to to 12th Generation menbers...and etc.ラブ Please look foward for itバイバイ



There are many things that I want to talk about! 24hours a day is not enough照れHahaキラキラ





ではではおやすみなさい!

野中美希でしたウインク



Good night!
by Miki Nonakaウインク