May 14/EXPO2025。 | 日記のようなもの。

日記のようなもの。

X(旧Twitter)アカウントは @sunry75 です。
よろしくお願いします。

 

 

(※こちら未完成のまま投稿してしおりました。申し訳ございませんでした。

 同日の20時50分に更新しています。)

 

 

おはようございます。

今日から毎朝8時の投稿を習慣づけようと思っています。

よろしくお願い致します。

 

昨日は大阪駅前の2025大阪・関西万博 オフィシャルストア 大丸梅田店へ

行ってきました。

 

来年2025年4月からのこちらのイベントですが

様々な企業が最新の技術と知見、発想力をもって

パビリオンを出展するとのことで楽しみにしています。

 

ところで、今回応援グッズの2冊のノートを購入し、

名前を入れていただきました!

 

 

 

 

 

 

 

憧れの起業家さんがモレスキンノートを好んでお使いとのことを知り、

私も以前から使っていました。

今回公式グッズになったのが嬉しくなり、ショップへ急ぎました。

 

来年の開催を楽しみにしながら、

日々の思いついたことをメモするのに

手元に置いて使おうと思います。

 

他にもかわいいグッズがたくさんありました。

開催準備の経過のニュースと共に新商品を追っていきたいと思いました。

来年は大阪にたくさんの人が集まってきたらいいなと思います。

 

ではまた明日。

 

 

 

 

 

---------------------------------------

 

 

Good morning ... :) 

My name is Kayo. I'll talk about picked up some things in Osaka on this blog.

I'm going to post one article at 8:00 am everyday.

This sentences is "not" translate of upper my japanese sentences,Japanese to English,

I talk for the world ! 

 

Today, I talk about buying the notebooks.

They are the official goods of EXPO2025.

I'm looking forward to the EXPO2025,Universal Exposition in Japan next year.

 

And these notebooks are moleskine's(on the pic), this is Itary's brand.

My admired likes this series. I loved too.

 

There  are many kinds of EXPO's goods.

I'll follow the news of this event's preparation progress and 

new goods.

 

I had got the tickets of this event .

I hope to gather a lot of people at this chance next year.

 

bye bye~♪