素敵な布製エクササイズバンドを大量購入♡ZUZKA・Day3 STRETCH & TONE#58 | Lの記録

Lの記録

日々のワークアウト記録です。
野良猫の保護、TNR活動もしています。

7月の朝にしているエクササイズ

ヨッ❣😆🎉


使用したもの
初使用💖
布製バンド❣❣


SUMMER SHRED WORKOUT PROGRAM❤️
Day3 STRETCH & TONE #58

Workout Breakdown 

1. Locust / upward dog / downward dog / tailbone lift to down dog (x5) / dancer’s stretch on each side X 4
2. Laying Ballerina hip raise abd. x 20 / abds. x 20 / seated forward bend
3. Air lunge / front leg extension x 8/8
4. Laying Ballerina hip raise abd. x 20 / abds. x 20 / seated forward bend
5. Standing forward bend / hip wiggle / Ballerina chair squat abd. / straight back stand up x 5
6. Laying Hip raise abd. x 20 / abds. x 20 / seated forward bend
7. Laying spine twist

The last two days required our focus to be sharp and intense. Now it's time to soften and relax. Enjoy this recovery day; your body needs the rest, as well as your mind. Trust me, it's easy to go all out and work out intensely on these days, but letting go is equally as important as staying strong. In fact, you get stronger the more you allow yourself to lighten up and relax as needed. That way, you can get right back into more intense training refreshed and prepared.
A message from Zuzka

最近新しいメニューが出てこないSTRETCH & TONEメニュー💖
伸ばして引き締めて
大好きなメニューです❣



布製バンド最高❣❣
もっと早く欲しかったです❣🤣❤️❤️❤️
滑らないし
丸まらないし 
強度も太さもバッチリ❣

もう今までのゴムのは買いません
使えませんニヒヒキラキラキラキラキラキラ







気持ちよかったです❤️❤️❤️🎉🎉🎉



あまりに気に入ったので
追加で大量購入しました🤣💖💖🎉(笑)



アメリカAmazonで



とっても綺麗なカラーに一目惚れ💖
日本へも発送してくれました🤣❤️


今回使用したのがこちら↓♡



日本のAmazonで買えます💖(笑)

こちらも






じゃーん🤣🎉🎉🎉🎉
バッチリ写真を撮っていました(笑)❤️









アメリカからも早く到着しましたよー🤣💖(笑)


綺麗❣❣ラブラブラブラブラブラブおねがい
買って良かったです❤️❤️❤️❤️❤️


わたしの十八番❣(笑)
購入品の集合写真❣

がんがんバンドワークアウトをやりたいです🤣💖(笑)