ZUZKA・SUMMER SHRED #17 X | Lの記録

Lの記録

日々のワークアウト記録です。
野良猫の保護、TNR活動もしています。

7/27朝の続きエクササイズ


今日は三つめの投稿ニヒヒニヒヒニヒヒ

下書きなくなってきたし

実はまだ仲良しさんたちの記事を読めてないし

お腹減ったしてへぺろ(笑)






ヒャアー

(´✪ω✪`)♡

ヒャアー

(///ω///)


スッゴイィピンクハートピンクハートピンクハートピンクハート

文句なし
パーフェクトボディラブピンクハートピンクハートピンクハートキラキラキラキラ


使用したのは




ボール
ヨガブロック
12キロのケトルベル
20キロのケトルベル
5キロのダンベル
縄跳び
懸垂バー


SUMMER SHRED #17 X

Workout Breakdown

Lower Body – Time Challenge

1. KB Backward Lunge / deadlift (yoga blocks or a an elevated platform are optional) x 20 alt.

*I use my 44lb Beast KB

Zちゃんハート1…you says 20 reps but you did 10
びっくり????????


2. Jump Lunge to One leg jump up x 20

3. KB squat to heel elevated sumo squat x 20 alt.

*I use my 44lb Beast KB

4. Ice skater / curtsy lunge / heel elevated side lunge x 10 alt.



Cardio – 10/50 x 6 HIIT

1. High Knees

2. KB swings (I used my 26lb baby bell)

3. DBUs

4. KB Swings

5. Hight Knees

6. KB Swings



Upper Body & ABS – Time Challenge

1.Roll to Pike Press (exercise ball) x 5

2. Hanging Knee Raises (weighted are optional) x 10

*This exercise focuses mainly on your abs so if you don’t have the pull up bar, you can do another intense ab exercise such as pike roll on an exercise ball or plank sliders with gliding discs

3. Push Up to DB Row / Twister Push Up x 6 alt

4. Extreme Mountain Climbers (x2/2) / Pull Ups (x2)  x 4 sets

* You can always substitute pull ups for another “pulling” exercise. I suggest dumbbell rows in the plank position so that you target both your upper back muscles and abs.



Buy out: 10/50 x 3 plank intervals




This is not X
THIS IS XXX!
°(°`ω´ °)°。

I’m dripping sweat, this one was intense.
滝汗滝汗


めっちゃキツかった
滝汗やったよう

頑張ったぞぉ(`;ω;´)ﻭ✧

(笑)

今回はHIIT含むトータルタイムをとった


スタート

1. KB Backward Lunge / deadlift (yoga blocks or a an elevated platform are optional) x 10 alt.

いきなり苦しい(›´ω`‹ )

ブロックのうえにのって
バックランジから
ビースト20キロで


デッドリフト


フォームを完璧に
痛める




2. Jump Lunge to One leg jump up x 20
ジャンプランジして
片足ジャンプ





はやいよーウインク音符


これもきついー

3. KB squat to heel elevated sumo squat x 20 alt.

*I use my 44lb Beast KB

思ったんやけど
Zちゃん
なんで

12キロから20キロなのっ?

12から16やと思うけど (›´ω`‹ )

仕方ない笑い泣き笑い泣き笑い泣き笑い泣き笑い泣き笑い泣き




よいしょよいしょぉー笑い泣き笑い泣き笑い泣き
(泣笑)




4. Ice skater / curtsy lunge / heel elevated side lunge x 10 alt.
楽しいボディウエイト

ピョーンととんでー

curtsy lunge


バランス崩さないように




そのままHIITに突入炎炎炎炎炎

Cardio – 10/50 x 6 HIIT

1. High Knees
レッツゴー縄跳び


2. KB swings (I used my 26lb baby bell)

スイングを12キロでピンクハート
気持ちよくブンブン爆笑ピンクハートピンクハートピンクハートピンクハート


3. DBUs
50秒二重とび(笑)


4. KB Swings



5. Hight Knees



6. KB Swings

汗がすごいーーー

(;;゚;3;゚;;)


ラストパート
Upper Body & ABS – Time Challenge
これがキツかった 笑い泣き
体力と技術がいる滝汗

1.Roll to Pike Press (exercise ball) x 5

これは好きラブ


のびてー



2. Hanging Knee Raises (weighted are optional) x 10

オプションで五キロのダンベルを挟んでる(`;ω;´)ﻭ✧

落としたら床が傷つくから
気合いで乗りきった (`;ω;´)ﻭ✧



なんかね
ヤッパシ重いんですけどね
(›´ω`‹ )


3. Push Up to DB Row / Twister Push Up x 6 alt
ダンベルローとツイスタープッシュアップ









キツツツツぃやつ(笑) チーン

4. Extreme Mountain Climbers (x2/2) / Pull Ups (x2)  x 4 sets



レッツゴー
プルアップ(›´ω`‹ )

重い

重いぞ自分!

°(°`ω´ °)°。





なんとか
やれたよ
°(°`ω´ °)°。




Buy out: 10/50 x 3 plank intervals
最後にプランク

そしてタイム


30:12

((o(。>ω<。)o))


うわぁー

。゚ヽ( ゚`Д´゚)ノ。゚

(゚ `Д)ノ。゚

ヒドイー







それでも
終わったあとは
楽しかったピンクハートラブラブって

気分も良くなるから


チャレンジャーLぱやぁ~ですピンクハート
(笑)