「鈴かけの木の夢」第17話(最終話)
外は太陽が真っ赤に染まって今にも沈みそうです。あきほ「ごめんね、明日は気を付けて打つからね。」  私「ううん。今日は夕焼けが綺麗だから、きっと明日は晴れだよ。だから、明日は運動場で練習しようよ。体育館は、雨風の時に、柔軟体操とか、筋肉トレーニングをする事にしようよ。」
かずとも「そうだよ、それがいい!」
けいた「はい!乗っかっちゃったー!!」 全員笑い声を上げながら、
仲良く校門を通り抜けました。
けいた「それにしても、さっきのアレ。アレみたいだったよな!」
あきほ「アレ!?」
かずとも「ああ!アレ!?…ブレーメンの…。」 けいた「そう!ソレ!!」
かずとも「ほんとだね!僕はロバだね、ヒヒーン!」 けいた「それは、馬の鳴き声だろ!」
かずとも「ロバの鳴き声ってどんなのかな?」  けいた「はい!知っらなーい!! 俺は犬だな!ウー ワンワンワン!!」 あきほ「じゃあ、私は猫かしら?ニャンニャンニャーン!」
かずとも「…あきほは、アレじゃない?」  あきほ「アレ?」
けいた「そう!アレだっ!…1番上の!」
みんなが、あきほちゃんの方を期待を込めた表情で、じっと見つめました。
あきほ「…コココ…コッケコッコー!!!」
陽が落ちた時間には、につかわしくない、元気いっぱいの、ニワトリの鳴き声が、満月の空に響き渡りました。

「…さ。…りさ。…りさ!」
私「ん…。あれ?お母さん。…ただいま…。」
母「ほんとに困った子だねぇ。まーた寝ぼけちゃってる!」
お母さんは、部屋のカーテンを開けて「コケコッコー!朝ですよ!あつしはとっくに、ささき君のとこ遊びに行ったよー!朝ごはん出来てるから食べなさい!」そう言って部屋を出て行きました。

私は起き上がって…
「見た!…また見た!…2回目!! 覚えてる!全部覚えてる!!…
夢だけど…夢じゃない!!!」

私は本棚まで行って一冊の本を取り出しました。題名は、「北風の後ろの国へ」 作者は、(ジョージ・マクドナルド) 私はその本をギュッと抱きしめました。大好きな本!!!

いつか、この夢のお話しを、世界中の人達に届けたい!!!
神様!叶えて下さい!お願いします!!

私は願いました!  そして、枝葉の神様が言った言葉を思い出しました。

「信ずれば、成るじゃ!」

   


                おわり。


読んで頂いてありがとうございます🙇‍♀️✨
みなさまのご多幸をお祈りしております🙏✨✨

 動画配信されているタロットカードリーダーのみなさま✨いつも的確なメッセージに励まされて、ここまで来ることが出来ました!ありがとうございます❤️

これからもよろしくお願い致します!❤️🙇‍♀️✨



愛と平和❤️

みんなで祈りましょう🙏❤️


"The Dream of the Bell Tree" Episode 17 (Final Episode)

The sun outside is dyed red and is about to sink. Akiho: "Sorry, I'll be more careful tomorrow." Me: "No. The sunset is beautiful today, so it will surely be sunny tomorrow. So, let's practice on the playground tomorrow. In the gym, we'll do stretching exercises and muscle training when it's raining or windy." Kazutomo: "Yeah, that's a good idea!" Keita: "Yes! I'm on board!!" We all laughed and passed through the school gates together. Keita: "By the way, that thing from earlier. It was like that, wasn't it?"

Akiho: "That?!"

Kazutomo: "Oh! That?... The one from Bremen..." Keita: "Yes! That's it!!"

Kazutomo: "You're right! I'm a donkey, hee-hee!" Keita: "That's the sound of a horse!"

Kazutomo: "What does a donkey sound like?" Keita: "Yes! I don't know!! I'm a dog! Woooow woof woof!!" Akiho: "Then maybe I'm a cat? Meow meow meow!"

Kazutomo: "...Aren't you that one, Akiho?" Akiho: "That?"

Keita: "Yes! That's it!... The one at the top!"

Everyone looked at Akiho with expectant expressions. Akiho: "...Cock-a-doodle-doo...Cock-a-doodle-doo!!!"

As the sun went down, the inappropriate, energetic crowing of chickens echoed through the full moon sky.


"...Sa...Risa...Risa!"

Me: "Hmm...Huh? Mom...I'm home..."

Mother: "You're such a troublesome child. You're half asleep again!"

Mother opened the curtains and said, "Cock-a-doodle-doo! It's morning! Atsushi has already gone to play with Sasaki! Breakfast is ready, so eat it!" Then she left the room.


I got up and...

"I saw it!...I saw it again!...The second time!! I remember it! I remember it all!!...

It was a dream, but...it wasn't a dream!!!"


I went to the bookshelf and took out a book. It was called "In the Country Behind the North Wind" and written by (George MacDonald). I hugged the book tightly. It was my favorite book!! !


One day, I want to share this dream with people all over the world!!!


God! Please make it come true! Please!!


I wished! And then I remembered what the God of Branches said.


"If you believe, it will come true!"


The end.


Thank you for reading🙇‍♀️✨

I wish you all the best🙏✨✨


To all the tarot card readers who are streaming videos✨Your accurate messages have always encouraged me, and I've been able to get this far! Thank you❤️

I look forward to your continued support! ❤️🙇‍♀️✨


Love and peace❤️

Let's all pray together🙏❤️