"Dream of the Bell Tree" Episode 7
Woman: ``Oh, your body is following me too... I'm in trouble, I guess it's a bug...'' Me: ``Bug?'' Woman: ``Well, it'll peel off eventually. Come on. Let me take you down. Please go.”
Me: “If I go here, can I go home?”
The woman said, ``Well, most of us go back there.'' When I said that, the woman let me go down.
``Thank you.'' I said my thanks and started walking in the direction the woman was pointing. continue
「鈴かけの木の夢」  第7話
女の人「あら、あなた、身体もついて来ちゃってるじゃない…。困ったわねぇ、バグからしら…。    私「ばぐ?」           女の人「まあ、そのうち剥がれるでしょう。さあ。降ろしてあげるから、お行きなさい。」
私「ここを行けば、帰れますか?」
女の人「そうね、誰でも大抵はあそこへ帰るわ。」そう言うと、女の人は私を下へ降ろしてくれました。
「ありがとうございます。」私はお礼を言って女の人の指さす方へ歩き出しました。       続く。