"Dream of a bell tree"
Episode 4
As you climb to the top, there are a lot of leaves growing, and when you look down, you can't see any other people. There was a spot in the middle of the tree where the trunk split into six parts, and I climbed up and stood on top of it. From there, I looked around and tried to figure out where the shuttle was. Then, I saw a shuttle just in the spot where I could reach it if I straightened up. Just as I took a step in the direction of the shuttle, I felt a stinging pain in the soles of my feet and instinctively crouched down on the spot. It looks like I stepped on something. When I looked at my feet to see what I had stepped on, I saw a still blue bell-shaped nut lying there. ``Well! It's dangerous.'' At the moment I picked up the nut to remove it, the scene in front of me started spinning around, and I fainted and collapsed on top of the tree.
          Continue.
「鈴かけの木の夢」
第4話
 上の方へ登って行くと葉がたくさん生い茂っていて、下を見下ろしても、もう他の人達は見えません。木の丁度真ん中位に幹が6つに分かれている所があって、私はそこの上に登って立ってみました。そこから辺りを見回して、シャトルが何処にあるのかを探してみました。そうしたら、丁度背伸びをすれば取れそうな所にシャトルが見えました。私はそのシャトルがある方向に一歩足を踏み出したその時、足の裏にチクリとする痛みを感じて、思わずその場にしゃがみ込んでしまいました。何かを踏んでしまったようです。何を踏んじゃったのかと足元を見てみると、まだ青い鈴かけの木の実がそこに落ちています。「まあ!危ない。」私はその木の実を除けようと、拾い上げたその瞬間、目の前の景色がぐるぐると回り出し、私はその木の上で気を失って倒れてしまったのです。                       
              続く。