魂のための人生の成功法則 37 | mituのブログ

魂のための人生の成功法則 37

(6/20)

おはようございます。

未来に生きる魂への伝言です。

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

【今日の一言 2024年6月20日】

「魂のための人生の成功法則 37

今日一日、笑顔で人に接すると決意して

 毎日をスタートさせよう!」

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

 

笑顔は、あなたが仲良くしたがっていることを周りの人に伝えます。

笑顔は、周りの人にあなたが敵でないことを瞬時に伝えます。

笑顔は、周りの人への思いやりの現れです。

笑顔は、周りの人の緊張感を解きほぐし安心させます。

笑顔は、周りの人を楽しく、和やかな心にさせます。

笑顔は、周りの人を幸せにします。

笑顔は、自分の心を明るくします。

仏頂面は、笑顔と逆の効果を発揮します。

だから、今日もできるだけ笑顔でいましょう!

 

(6/20)

good morning.  

This is a message to the souls living in the future.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Life success rules for souls 37

Let's start each day by resolving to smile at people today!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

 

A smile lets people know you want to be friendly.

A smile instantly lets people know you're not the enemy.

Smiling is a sign of caring for those around you.

Smiling eases tension and puts people around you at ease.

Smiling makes people around you feel happy and at ease.

Smiling makes people around you happy.

Smiling brightens your heart.

A sour face has the opposite effect to a smile.

So, try to smile as much as possible today!