The long and winding road

長く曲がりくねった道


That leads to your door

それが君の扉へと導く


Will never disappear

それは決して、消え去りはしない


I've seen that road before

僕はむかし、この道を目にしたことがある


It always leads me here

それはいつも、僕をここへと連れ戻す


Lead me to your door

君の扉に導いてくれ




The wild and windy night

風の荒れ狂う夜


That the rain washed away

その雨が洗い流し


Has left a pool of tears

そして、涙の水たまりを残す


Crying for the day

あの日を泣き叫んだ涙の——


Why leave me standing here

なぜ僕を、ここに置き去りにした?


Let me know the way

僕に道を指し示してくれ!



Many times I've been alone

多くの日々を、独り過ごした


And many times I've cried

多くの時間、涙して過ごした


Any way you'll never know

少しの方法も、まるでわからない


The many ways I've tried

多くの方法を試みてきた——



But still they lead me back

それでも彼らは、僕を引き戻す


To the long winding road

長く曲がりくねった道へと


You left me standing here

君は僕を、ここに置き去りにした


A long long time ago

とても遠い昔に——


Don't leave me waiting here

僕を置いていかないで


Lead me to your door

君の扉に導いてくれ




But still they lead me back

それでも彼らは、僕を引き戻す


To the long winding road

長く曲がりくねった道へと


You left me standing here

君は僕を、ここに置き去りにした


A long long time ago

とても遠い昔に——


Don't keep me waiting here

僕をここで、待たせたままにしないで


Lead me to your door

君の扉へ導いてくれ