If I can reach the stars
もしも、星々に手が届くのなら

Pull one down for you
一つ取って、君にあげる

Shine it on my heart
それで僕の心を照らしてみせて

So you could see the truth
そうすれば、真実がわかるはずだから

That this love I have inside
僕のなかにあるこの愛が

Is everything it seems
何よりも大切なものだということが

But for now I find
だけど、ふと僕は気がついてしまう

It's only in my dreams
それは、僕の夢のなかにしか存在しないということに

And I can change the world
そして、僕は世界を変える

I will be the sunlight in your universe
僕は、君の宇宙を照らす太陽の光になるんだ

You would think my love was really something good
僕の愛が真実だったことに、君も気づいてくれたはずだ

Baby if I could change the world
ねぇ、もしも世界を変えられたなら……




And if I could be king
もしも、僕が王様なら

Even for a day
たとえ一日だけでも

I'd take you as my queen
君を女王として迎えるよ

I'd have it no other way
ほかに選択肢はない

And our love would rule
そして僕らの愛が

This kingdom we had made
僕らの作りあげた国を統治するだろう

Till then I'd be a fool
それまで僕は、愚か者で甘んじていよう

Wishing for the day
その日を夢見ながら——

And I can change the world
そして、僕は世界を変える

I would be the sunlight in your universe
僕は、君の宇宙を照らす太陽の光になっただろう

You would think my love was really something good
僕の愛が真実だったことに、君も気づいてくれたはずだ

Baby if I could change the world
ねぇ、もしも世界を変えられたなら


Baby if I could change the world
ねぇ、もしも世界を変えられたなら……




I could change the world
僕が、世界を変えられたなら

I would be the sunlight in your universe
僕は、君の宇宙を照らす太陽の光になるんだ

You would think my love was really something good
僕の愛が真実だったことに、君も気づいてくれたはずだ

Baby if I could change the world
ねぇ、もしも世界を変えられたなら

Baby if I could change the world
ねぇ、もしも世界を変えられたなら

Baby if I could change the world
ねぇ、もしも世界を変えられたなら……