鞄の中からチェキが出てきて、何だろうと思った。これ、べち子さんと撮ったのだけど私の三白眼がひどす | Misaruka azami official blog 「鬼婆@スカイウォーカー」Powered by Ameba

Misaruka azami official blog 「鬼婆@スカイウォーカー」Powered by Ameba

Misaruka azami official blog 「鬼婆@スカイウォーカー」Powered by Ameba

ミサルカ azami official blog 「鬼婆@スカイウォーカー」


鞄の中からチェキが出てきて、何だろうと思った。


これ、べち子さんと撮ったのだけど私の三白眼がひどすぎてボツにしたやつだw


気になる方はなるかなとも思う、三白眼すごいよね;公式のアー写とかでも余裕で白いからね(-公-")


剣呑な様子に見えてしまったり、周囲の方にお気を使わせてしまうことがあるようです、サーセン。


私を山中に置き去りにした父などは、この三白眼も嫌がり度々叱責されたものだった。


心ないwww


O脚だとかの矯正はきくが、三白眼の矯正ってないのだろうかな。。(°公°)



そうは言っているが、私はべつに父が嫌いでないw



This is "cheki".
It differs from an official photograph, and there are various scenes.
In an easy candid photograph, price is low.


A lot of visualkei band in Japan is selling it by the event site.


Because my look was too bad, this one was not suitable for sales.


(I'm sorry I cannot speak English. It studies with a translation machine.)