{EA410936-85B9-4E3E-910E-2ABCE8CA356A}

こんばんは😊




東京ドームシティホールに
ナ・ヒヴァヒヴァ・ハワイの舞台を観に行きましたー!


そう‼︎ケリナの舞台です❗️




ハワイで彼女にフラを学び、対談をした
ミス・アロハ・フラのケリナです。
彼女は凄い人なのです‼︎



観終わった後は…


まるでハワイにでも行ってきた気分。笑





美しかった〜
笑顔が素敵だった〜
心が浄化された〜

{AE67FFD4-C517-41A3-82CB-A980096AE32C}

皆さん、いい笑顔で踊られるんですよね。
その、笑顔が私たちにまで伝わる感じ。
それって、心から表現している証拠だと思う。

大人数で踊っているのなんて
息もぴったりだし、でも個々が楽しんで踊っているのが伝わってきて❗️
芸術だった。




それに驚いたのは
客席の雰囲気。

まるで

コンサート会場。笑😳✨



熱気が!もう~凄くて
日本でもたくさんの方に、フラダンスが愛されているんだと感じました。



帰り際にケリナと
また、ハワイでね〜✋️☺️


なんて言いながら笑



それが現実になるのを夢見て
頑張ります😎笑






みりおん。






Good evening 😊 !!

I went to see the stage, “Na HiwahiwaHawaii” at Tokyo Dome City Hall today. As you may know, that’s the stage of Miss Aloha hula, Kelina!!

She is the person whom I learned hula fromand had a talk with before. She is actually so talented dancer. 

After having seen her stage, I reallyfelt as if I were in Hawaii.

I was so impressed because herperformance was so beautiful and excellent!! Also, her smile was so cute!!



Everyone on the stage was dancing withan excellent smile and it touched my heart so much. They expressed themselves from inside their heart!!

Actually it was like an art because theyperformed perfectly in tune with each other and each performer really enjoyed it.

In addition, I was surprised at the atmosphereof the audience. It was like that of a live stage performance 😳!!

Concert hall was filled with feverishexcitement and I felt that hula was loved so much in Japan also.

I said to Kelina “See you next time inHawaii!!”. 

I’m dreaming of realizing that kind ofopportunity and do my best!!

 
Mirion