Donald J Trump
@realdonaldtrump
バイデンには150件の不審行為報告書があった!!! 私は持ったことはありませんでした! メディアが報じているように、銀行は私を顧客として歓迎してくれましたが、私はニューヨーク州の人種差別団体から訴えられました。 魔女狩り!
Biden had 150 Suspicious Activity Reports!!! I never had one!!! As the media has reported, my banks were thrilled with me as a customer, yet I get sued by the Racist A.G. of New York State. WITCH HUNT!

Donald J Trump
@realdonaldtrump
私は二度弾劾され、二度も無罪と判明しましたが、民主党は私に弾劾調査の恩恵や贅沢を決して与えませんでした。 

もし彼らがそうしていたら、私は決して弾劾されなかったでしょう。

彼らは私の完全かつ完全な無実について何も知る前に、裁判に直行しました。

 魔女狩り! 恥ずべきことでした。 

バイデンは幸運にも調査を受けるだけで、本当に有罪だ!
I got Impeached TWICE, was found NOT GUILTY, TWICE, but the Democrats never gave me the benefit or luxury of an Impeachment INQUIRY. Had they done so I never would have been Impeached They went straight to a Trial, before knowing anything about my complete and total innocence. WITCH HUNT! It was disgraceful. Biden is lucky to only have an Inquiry, and he’s GUILTY AS HELL!


Donald J Trump
@realdonaldtrump

あまりにも錯乱したジャック・スミスは、

バイデンが任命した「狂気の仕事」検事で、行き過ぎで大敗した経歴があり、大統領の特権という重要な問題について最高裁判所に突撃、突撃、突撃したいと考えている。

 自動化すべきだというアメリカ。 

彼は敗訴や否定的な意見を持って最高裁判所に行きたくないが、彼がしたいのは、バイデンの政敵に損害を与えることを望んで、2024年の大統領選挙に干渉することだ。

 言い換えれば、彼は不正行為をしたいのです。

なぜなら、彼らが本当にSPEEDを望んでいたなら、彼らは3年前にこのばかげた訴訟を起こしていたでしょうし、それはずっと前に終わっていたでしょう。

 しかし、そうではありません、彼らは待って待って待って、私の大統領選挙活動の真っ最中にそれを持ち込んだのです - 選挙干渉の定義!!!
So Deranged Jack Smith, the Biden appointed “nut job” prosecutor with a big record of loses because he goes too far, wants to RUSH,RUSH,RUSH to the Supreme Court on the important matter of Presidential Immunity, something which is so basic to America that it should be automatic. He doesn’t want to go to our Highest Court with a loss, or negative opinion, but what he does want to do is INTERFERE WITH THE PRESIDENTIAL ELECTION OF 2024, hoping to damage Biden’s POLITICAL OPPONENT. In other words he want to CHEAT, because if they really wanted SPEED, they would have brought this ridiculous lawsuit 3 years ago, and it would be long ago over. But no, they Waited, and Waited, and Waited, and brought it right in the middle of my Presidential Campaign - THE DEFINITION OF ELECTION INTERFERENCE!!!


Donald J Trump
@realdonaldtrump

· 過去20年間に発表された最も重要な世論調査が昨日発表され、

2020年大統領選挙の投票用紙の20%が不正または欠陥品であったと発表された。

 つまり、この選挙は巨大な詐欺だったということだ。 

 

郵便投票がある限り、公正かつ正直な選挙を行うことはできません。 

不正行為は常に蔓延します。

 フランス、そして多くの国がこの狂気を止めました。

 共和党は今すぐ何かをしなければなりません!!!


THE MOST IMPORTANT POLL RELEASED IN THE LAST 20 YEARS CAME OUT YESTERDAY STATING THAT 20% OF THE MAIL IN BALLOTS IN THE 2020 PRESIDENTIAL ELECTION WERE RIGGED OR DEFECTIVE. THAT MEANS THAT THE ELECTION WAS A GIANT SCAM. YOU CANNOT HAVE A FAIR AND HONEST ELECTION AS LONG AS THERE ARE MAIL IN BALLOTS. CHEATING WILL ALWAYS BE PREVALENT. FRANCE, AND MANY COUNTRIES, HAVE STOPPED THE MADNESS. THE REPUBLICAN PARTY MUST DO SOMETHING NOW!!!


Donald J Trump
@realdonaldtrump
レティシア・“ピーカブー”・ジェームズとニューヨーク州司法長官事務所の同じチームは、エクソンモービルをニューヨークから追い出し、数十億ドルの税金と何千もの雇用をダラスやその他の都市に奪う責任を負っている。 

 

その上、ニューヨーク州代表ピーカブーは敗訴した!

LETITIA “PEEKABOO” JAMES, & THE SAME TEAM FROM THE NEW YORK STATE ATTORNEY GENERAL’S OFFICE, ARE RESPONSIBLE FOR DRIVING EXXONMOBIL OUT OF NEW YORK, TAKING BILLIONS OF DOLLARS IN TAXES & THOUSANDS OF JOBS TO DALLAS, & OTHER CITIES. ON TOP OF ALL THAT, PEEKABOO, REPRESENTING NEW YORK STATE, LOST THE CASE!


Donald J Trump
@realdonaldtrump
Dec 9th 2023
·控訴裁判所は、ばかげたJ6事件で私に対する緘口令をほぼ支持し、1月6日非選出委員会がほぼすべての文書と証拠を削除し、破棄し、私が話すこと、そして事実上真実を語ることを禁じられると述べた。

 言い換えれば、人々は私に対して暴力的かつ悪意に満ちた言葉をかけたり、いかなる形であれ私を攻撃したりすることはできますが、私がそれに応じることは許されていません。

 合衆国憲法修正第 1 条はどうなるのか、我が国はどうなるのか? 

 

私たちはこの決定に対して控訴します!
An Appeals Court has just largely upheld the Gag Order against me in the ridiculous J6 Case, where the Unselect January 6th Committee deleted and destroyed almost all Documents and Evidence, saying that I can be barred from talking and, in effect, telling the truth. In other words, people can speak violently and viciously against me, or attack me in any form, but I am not allowed to respond, in kind. What is becoming of our First Amendment, what is becoming of our Country? We will appeal this decision!


Donald J Trump
@realdonaldtrump
Dec 9th 2023

完全に腐敗した人種差別主義者のA.G.と、裁判が始まる前に、そして事件について何も知らないうちに決定を下した非常に党派的な裁判官によって率いられ、私に対して行われているカンガルー法廷の魔女狩りを皆さんが見ていることを願っています。 

 

マー・ア・ラーゴの価値は1800万ドル?

 昨日、高く評価されている金融専門家が、私は何も間違ったことはしておらず、素晴らしい会社を築いたと力強く述べました。 訴訟は取り下げるべきです。

 

 この茶番劇を見てニューヨークに移転する企業はないだろうし、多くの企業が去っていくだろう。 

私は陪審員になることを許されませんでした。 

非常に不公平。 裁判官は、私たちが何千もの雇用を創出し、素晴らしい会社を築いたこと以外には何の罪もないことを知っています。

I hope everyone is watching the Kangaroo Court Witch Hunt taking place against me, led by a totally corrupt and Racist A.G., and a highly partisan Judge who made his decision before the trial even started, and before he knew anything about the case. Mar-a-Lago worth $18,000,000? Yesterday, a highly acclaimed finance EXPERT powerfully stated that I did NOTHING WRONG, AND THAT I BUILT A GREAT COMPANY. The case should be dropped. No business will ever move to New York after watching this charade, and many will be leaving. I was not allowed a jury. SO UNFAIR. The Judge knows we are not guilty of anything but creating thousands of jobs and building a GREAT COMPANY!