動画⇔36分  

 

=~=自動翻訳

最も有名な気候「活動家」を暴露することで、気候変動がデマであることを示すビデオが明るみに出ました

私は最近、CNN のテクニカル ディレクターが、人工的な気候危機を利用して人々を怖がらせる計画を明らかにしている様子を映した秘密のビデオを共有しました。

この茶番劇におけるディープ ステートのもう 1 人の俳優はグレタ トゥーンベリです。彼女は最近「逮捕」されました。 彼らは、逮捕が上演されたことがわからない、逮捕の小さなカットアウトを示しました。

彼らは彼女と主流メディアを使って人為的な危機を助長し、私たちをより支配しようとしています。 私たちの腐敗した政府はすぐにこれを利用し、私たちの車を没収し始め、私たちが使用するエネルギー量を制御するシステムを家庭に設置し(実際には監視に使用します)、気候ロックダウンを実施し、他に何を知っていますか...

彼らは、世界に対する彼らのビジョンにおいて、私たちが自由になることを望んでいません…

反撃しなければなりません!

A video has come to light showing that the climate change is a hoax, by exposing the most famous climate “activist”

I have recently shared an undercover video, showing CNN’s technical director revealing that they plan to scare the people using the artificial climate crisis.

Another actor of the deep state in this farce is Greta Thunberg, she was recently “arrested” and if you only watch the mainstream media you would actually believe that. They showed a minor cutout of the arrest, where you don’t see that the arrest was staged.

They are using her and the mainstream media to promote an artificial crisis, to gain more control over us. Our corrupt government will soon use this and start expropriating our cars, installing systems in our homes to control how much energy we use(and will actually use it for surveillance), implementing climate lockdowns and who knows what else…

They don’t want us free in their vision for the world…

We must fight back!

 

 

 

Taishi Nobukuni

動画⇔3日  · 

How dare you!本当のこと言っちゃ駄目じゃないか!

本当にグレたグレタちゃんがダボス入り

レボーター

「ダボスはこんなに寒いけど地球は本当に温暖化?」

グレタ 爆笑

レポーター(カナダのRebel News)

「ドイツの逮捕劇はやらせに見えたけど?」

グレタ

「あれはドイツ警察とRWEが仕組んで、何テイクも撮影したの。正直笑いをこらえるのが大変だったわ」

コメント:

RWE(Rheinisch-Westfälisches Elektrizitätswerk)はドイツで原発を推進する巨大なエネルギー企業で311に同調して原発が停止された時には国を訴えて勝訴し再稼働。

石炭火力発電にも力を入れ、ロシア産ガスからの変換を推進中

この件とアルゴアがいまだ中心にいるダボスを深く観察すると、気候変動危機プロパガンダのアジェンダは原発推進以外の何物でもないことがはっきりと見えてくる。しかし翻ってきたグレタには本当に驚き。

---end