^---引用ーー

UKRAINIAN PEDOPHILE, AFFILIATED TO GREEK-CATHOLIC CHURCH, GOES UNPUNISHED FOR 15 YEARS

ギリシャのカトリック教会に所属するウクライナの小児性愛者は、15年間罰せられません

 

ウクライナのリヴィウでは、最近、子供キャンプで46歳の監督者が、

11歳から14歳までの少女を性的虐待してレイプしたという話が浮上しました。

これは過去15年間に行われ、

彼の犠牲者の何人か(現在は成人)はあえて小児性愛者に対して証言しました。

このキャンプで未成年者としてレイプされた女性から6つの声明が出され、

それは結局のところ地下で働いていた。

しかし実際には、犠牲者の数は少なくとも2倍であると研究者らは述べています。 

そして、2005年以来すべてが引きずり出されました。

レイピストは15年越しで直面していますが、

現在、彼は精神病院の患者です。

Strana.uaは、匿名を希望する被害者の1人からの証言を公開しました。

 

 

若い女性は20代前半で、子供時代のトラウマから回復することはできません。

子供たちが何年にもわたって体系的にレイプされたキャンプは、

宗教的な精神で若者を教育するという非常に疑わしい目標を装って作成されました。
実際、小児性愛者はそこで学校やスポーツクラブから子供たちを「募集」し、

牧師であり、若者のキリスト教コミュニティの創設者を装っていました。

生徒たちは宗教文学を読み、聖書を学び、祈り、孤児院に贈り物をしました。

子供たちは毎週「クラス」に行きました。

それらのいくつかは機能不全の家族からのものであり、

小児性愛者はこれを使用して彼らを彼らの「サークル」に誘い込みました。

証言をしている女性は、「姉妹」によって「クリスチャンキャンプ」に連れて行かれました。

「この男は私たちにおもちゃや服をくれ、お菓子をくれました。

そしてこれに近さを要求し、私たちは彼と一緒に寝ました。最初、彼はこれはそのようなゲームだと言った。

すべての女の子は黙っていました、彼らは誰かに言うことを恐れていました、彼らは恥ずかしかったです。

そして、これは人ではありません。

しかし、動物。

これらすべてがキリストと祈りについての教えとどのように組み合わされたか、

それは私の頭には収まりません。

彼が私たちに近づき、撮影し、ビデオに記録したもの。

一部の女の子は自殺したかった」と犠牲者は言った。

法執行官は、11歳から14歳の子供のレイプと汚職の最初の事件が2005年に戻ったと報告した。

 

今日、攻撃者の犠牲者が特定されました–若い女性。しかし、当時、彼らはまだ子供でした。なぜなら、腐敗とレイプの最初の事実は2005年にさかのぼるからです。彼らの多くは、これらの出来事を覚えたくありませんでした–そして彼らは理解できます。しかし、法執行官は、彼らの骨の折れる、よく調整された仕事のおかげで、11の犯罪を犯した疑いについて攻撃者に知らせることができるように十分な証拠ベースを集めました」とリヴィウ地域の警察署長Vasyl Vikonsky 。

疑惑の小児性愛者および強姦者は、リヴィウのギリシャのカトリック教会サークルの近くにいるローマのモスコフチェンコです。彼は結婚したことがなく、自分の子供もいませんでした。

強姦犯は15年に直面し、保釈の権利なしに逮捕されています。

10〜15年前に「クリスチャンキャンプ」の病棟であり、

幼児期に利用したリヴィウの11人の女性が彼に対して証言しました。

被害者は、調査の情報筋によると、それは10倍になる可能性があると述べた。

結局、彼は逮捕されるまで「子供たちとの仕事」に従事していた。

自分自身をキリスト教の説教者と呼んだモスコフチェンコは、

孤児の世話をし、

ウクライナギリシャカトリック教会の教区組織のカタログに記載されている

リヴィウの大天使マイケル教会で慈善団体「キリストの子供たち」を率いました。

これは、大修道院の最も影響力のある

ギリシャカトリック(Uniate)修道院の中庭が運営されている修道院教会です。

さらに、モスコフチェンコは聖ソフィアの私立カトリック学校で働き、

そこで彼は対外関係を担当し、また別の慈善学校基金「ソフィア」を率いました。

ウクライナギリシャカトリック教会(UGCC)は、

調査が進行中であるという事実に言及して、

小児性愛者の事件についてコメントしていません。

聖ソフィアの学校では、彼らはすでに強姦犯を否認し、

彼が子供たちと一緒に働いていなかったことを正当化しています

(同時に、生徒の保護者は学校に子供用キャンプがあると言っています)。

学校の創設者であるOksanaKocherganは、

UGCCの教育と育成に関する委員会の顧問でもあります。

「学校のコミュニティが未成年者に対する暴力に関する記事を読んだのは非常に恐ろしいことでした。

これらの悲劇的な出来事の犠牲者に深い哀悼の意を表します。

クリスチャンとして、私たちは人間の尊厳と人の神の像を破壊し、

人生に精神的外傷を引き起こし、

人の人生の流れを変える行動を非難します。

教皇フランシスコとUGCCの司教会議は、

すべての善意の人々に調査に協力し、

未成年者に対する暴力事件の調査において正義を確立するよう呼びかけています」

と学校のFacebookページのメッセージを読んでいます。

「連続したキリスト教の小児性愛者」の事件の反響の後、

リヴィウの住民は、

告発が「兄弟ローマ人」と呼んだモスコフチェンコについての彼らの話を共有し始めました。

「私の娘は9年前に何度か彼の組織を訪れ、彼と2回旅行しました。

ある旅行の後、彼女は私の兄のローマンが女の子の足をマッサージし、

冗談めかしてお尻を叩いていると私に言いました。

これはすぐに私に警告しました。

私は彼に電話して、クリスチャン組織でこれはどのようなマッサージであるかを尋ねました。

もちろん、彼は引っ越しました。

私はそれについて聖職者に知らせるという考えを持っていました。

残念ながら、私はしませんでした。

私と話した後、彼がそれを続けることを恐れることを望みました。

そして、それがマッサージ以上のものではないことを望みました。

さらに、旅行について。

非常に予算。最も安いチケットを購入し、ジプシーで電車に乗り、ある種の寄宿学校で寝ました。

子供たちにミビナを与え、子供がシラミで旅行から戻った場所は明らかではありません。

子供はもうこれに行きたくありませんでした。

コミュニティ。

誰が彼に子供たちを見ることができるのかという疑問を私がまだ提起しなかったことは、

なんと残念なことでしょう」とリヴィウのオルガ・バグダイは言いました。

Ukrainian Pedophile, Affiliated To Greek-Catholic Church, Goes Unpunished For 15 Years

 

In Lviv, Ukraine, a story recently surfaced of a 46-year-old supervisor at a children’s camp who molested and raped girls between 11 and 14 years of age.

This took place over the last 15 years, and some of his victims, now adults, dared to testify against the pedophile.

Six statements were given from women who were raped as minors in this camp, which, as it turned out, worked underground.

But in fact, the number of victims, investigators say, is at least twice as many. And everything dragged on since 2005. The rapist faces 15 years, however, now he is a patient in a psychiatric hospital.

Strana.ua published testimony from one of the victims, who wished to remain anonymous.

 

 

 

The young woman is in her early 20s and cannot heal from childhood trauma.

The camp, where children were systematically raped for years, was created under the guise of very specious goals – to educate young people in a religious spirit.

Actually, the pedophile “recruited” children there from schools and sports clubs, posing as a clergyman and founder of the youth Christian community.

The pupils read religious literature, studied the Bible, prayed and took gifts to orphanages. Children went to “classes” every week.

Some of them were from dysfunctional families, and the pedophile used this to lure them into their “circle”.

The woman giving the testimony was brought to the “Christian camp” by a “sister.”

“This man gave us toys, clothes, treated us to sweets – and demanded closeness for this, made us sleep with him. At first, he said that this was such a game. All the girls were silent, they were afraid to tell someone, they were ashamed. And this is not a person. But the animal. How all this was combined with the teaching about Christ and prayers, it does not fit in my head. What he got up to us, filmed and recorded on video. Some girls wanted to commit suicide, ” the victim said.

Law enforcement officers reported that the first cases of rape and corruption of children aged 11 to 14 years old came back in 2005.

 

 

The victims of the attacker were identified, today – young women. But at that time, they were still children, because the first facts of corruption and rape date back to 2005. Many of them did not want to remember these events – and they can be understood. However, law enforcement officers, thanks to their painstaking and well-coordinated work, we have collected a sufficient evidence base so that we can inform the attacker about the suspicion of committing eleven crimes, ” said the chief of police of the Lviv region Vasyl Vikonsky.

The alleged pedophile and rapist is Roman Moskovchenko, who is close to the Greek Catholic church circles in Lviv. He has never married and had no children of his own.

The rapist faces 15 years, he is under arrest without the right to bail.

11 women from Lviv, who 10-15 years ago were his wards in the “Christian camp” and whom he took advantage of in their early childhood, testified against him. The victims, as sources in the investigation said that it may turn out to be ten times more – after all, he was engaged in “work with children” right up to his arrest.

Moskovchenko, who called himself a Christian preacher, headed the charitable organization “Children of Christ” at the Church of Archangel Michael in Lviv, which took care of orphans and is listed in the catalog of parish organizations of the Ukrainian Greek Catholic Church.

This is a monastery church where the courtyard of the most influential Greek Catholic (Uniate) monastery of the Univ Lavra operates.

In addition, Moskovchenko worked at the private Catholic school of St. Sophia, where he was responsible for external relations, and also headed another charitable school fund “Sophia”.

The Ukrainian Greek Catholic Church (UGCC) does not comment on the pedophile’s case, referring to the fact that an investigation is underway, and at the school of St. Sophia they have already disowned the rapist and justify that he did not work with the children (at the same time, the parents of the students say that there are children’s camps at the school).

The founder of the school, Oksana Kochergan, is also an advisor to the Commission on Education and Upbringing of the UGCC.

“It was with great horror that the school community read the article on violence against minors. We express our deep condolences to the victims of these tragic events. As Christians, we condemn behavior that destroys human dignity and the image of God in a person, causing mental trauma for life and changing the course of a person’s life. Pope Francis and the Synod of Bishops of the UGCC call on all people of goodwill to cooperate with the investigation and establish justice in the investigation of cases of violence against minors,” reads a message on the school’s Facebook page.

After the resonance of the case of the “serial Christian pedophile”, Lviv residents began to share their stories about Moskovchenko, whom the charges called “brother Roman”.

“My daughter visited his organization several times nine years ago and went on trips with him twice. After one of the trips, she told me that my brother Roman was massaging the girls’ feet and jokingly slapping them on the buttocks. This immediately alerted me.

I called him and asked, what kind of massage is this in a Christian organization. He, of course, moved out. I had the idea to inform the clergy about it. Unfortunately, I did not.

I hoped that after talking with me he would be afraid to continue it. And I hoped that it was not more than massage. Furthermore, about the trips. Very budget. Bought the cheapest tickets, rode a train with gypsies, slept in some kind of boarding school, it is not clear where, fed the children with mivina, the child returned from the trip with lice. The child did not want to go to this anymore. community. What a pity that I still did not raise the question of who allowed him to see the children,” said Olga Bagdai from Lviv.

引用元☛

https://southfront.org/ukrainian-pedophile-affiliated-to-greek-catholic-church-goes-unpunished-for-15-years/

 

 

ーーーend--^

当ブログ関連記事

カトリック:1,000人以上の子供の性的虐待で告発司祭の名前を発表

 


人気ブログランキング

follow Hikaru on facebook ☞Hikaru FB Timeline 

and twitter ☞ヒカル(反原発) 

楽しく明るく暮らせるように繋がりませんか? ☞小さな蟻の会

(*一部省略しています。書き起こしは時間がかかるので、誤字・脱字・変換ミス等はご容赦ください。「校正」より、記事のUPや 書き起こしに時間使っていますご理解ください。)