私の好きなAvril Lavigneの曲

You're not alone
あなたはひとりじゃない

Together we stand
私がそばにいる

I'll be by your side you know 
私があなたのそばにいて

I'll take your hands
あなたの手を取るから

When it gets cold and it feels like the end
状況が悪化してもう終わりだと感じても

There's no place to go You know I won't give in
居場所がないと思っても私はあきらめない

No I won't give in
絶対あきらめない

Keep holding on
踏ん張り続けるの

Cuz you know you'll make it through make it through
あなたなら乗り越えられる そうでしょ?

Just stay strong
強くもつのよ

Cuz you know I'm here for you I'm here for you
わたしはここにいるから

There's nothing you could say
何も言えなくても

There's nothing you could do
何も出来ることがなくても

There's no other way when it comes to the truth
こういうときは他に方法はないの

So keep holding on
踏ん張り続けるの

Cuz you know you'll make it through make it through
あなたなら乗り越えられる そうでしょ?




元気付けられる曲です






みんなも聞いて見てね
{A1A2845F-55DA-4BC6-BEA5-9BCEFD911249:01}