Bruno Marsの歌声、


たまらないよね~グッド!






ちょっとかすれてて、凄くセクシーラブラブ





男の俺でも憧れるよニコニコ















Bruno Mars
I wanna be a billionaire so frickin bad
俺はなりたいんだよ 億万長者にさ
Buy all of the things I never had
今まで買えなかったものも買って
I wanna be on the cover of Forbes Magazine
フォーブスの表紙だって飾ってやりたいんだ
Smiling next to Oprah and the Queen
オプラやお姫様の隣で笑顔を見せるのさ

Oh every time I close my eyes
眼を閉じる度に
I see my name in shining lights, yeaaah
光り輝く俺の名が見えるよ
A different city every night oh I swear
毎晩違う街でさ 誓ってもいい
The world better prepare for when I’m a billionaire
世界は俺が億万長者になるその日に備えるべきだって

Travie McCoy
Yeah I would have a show like Oprah
オプラの番組みたいなのを俺も持って
I would be the host of
司会者になってるはずさ
Everyday Christmas give Travie a wish list
毎日がクリスマスで俺にプレゼントリストを持ってくる
I’d probably pull an Angelina and Brad Pitt
俺ならアンジーとブラピを引っ張ってくるな

and adopt a bunch of babies that ain’t never had sh!t
プレゼントを知らない赤ん坊たちを養子に迎え
Give away a few Mercedes like here lady have this
ここにいるレディーのようにメルセデスを与えてやるのさ
And last but not least grant somebody their last wish
最後のお願いにはほど遠いかな
It's been a couple months since I’ve single so
俺が彼女と別れて数ヶ月経ったから
You can call me Travie Claus minus the ho-ho
ホーホー言わないトラヴィスクローズって呼んでいいぜ
Get it, I’d probably visit where Katrina hit
俺ならたぶんカトリーナ被災地に赴いて
And damn sure do a lot more than FEMA did
FEMAなんかよりもっと助けになれるはずだぜ
Yeah can’t forget about me stupid
けど俺が馬鹿だってのは切り離せないな
Everywhere I go Imma have my own theme music
どこに行っても俺のテーマソングが流れてるんだ

Bruno Mars
Oh every time I close my eyes
眼を閉じる度に
I see my name in shining lights, yeaaah
光り輝く俺の名が見えるよ
A different city every night oh I swear
毎晩違う街でさ 誓ってもいい
The world better prepare for when I’m a billionaire
世界は俺が億万長者になるその日に備えるべきだって
(oooh ooh) when I’m a Billionaire
億万長者になるその日のために
(oooh ooooh)

Travie McCoy
I’ll be playing basketball with the President
大統領とバスケをしてさ
Dunking on his delegates
彼のお供たちにダンクを決める
Senator ... his political etiquette
上院議員さん... 彼の政治のやり方だけどさ
Toss a couple milli in the air just for the heck of it
わけのわかんないことのために金をまき散らして
But keep the fives, twenty's ...completely separate
上っ面だけは良いみたいだな... 全く別ものさ

And yeah I’ll be in a whole new tax bracket
見たことも無い額の税金を払ってるんだろうな
We in recession but let me take a crack at it
不景気だけど 俺に一度試させてくれないか?
I’ll probably take whatever left and just split it up
俺ならたぶん残ってるものを片っ端から分けてって
So everybody that I love can have a couple bucks
俺の愛するみんなが幾らかの額を受け取れる
And not a single tummy around me
そうすれば周りにいなくなるはずさ
Would know what hungry was
飢えに苦しむやつなんてな
Eating good sleeping soundly
しっかり食って ぐっすり眠って
I know we all have a similar dream
きっとみんな同じ夢を見てるんだ
Go in your pocket pull out your wallet
ポケットから財布を取り出してみな
And put it in the air and sing
そいつを放り投げて歌うんだ

Bruno Mars
I wanna be a billionaire so frickin bad (so bad)
俺はなりたいんだよ 億万長者にさ
Buy all of the things I never had
今まで買えなかったものも買って
I wanna be on the cover of Forbes Magazine
フォーブスの表紙だって飾ってやりたいんだ
Smiling next to Oprah and the Queen
オプラやお姫様の隣で笑顔を見せるのさ

Oh every time I close my eyes
眼を閉じる度に
I see my name in shining lights, yeaaah
光り輝く俺の名が見えるよ
A different city every night oh I swear
毎晩違う街でさ 誓ってもいい
The world better prepare for when I’m a billionaire
世界は俺が億万長者になるその日に備えるべきだって
(oooh ooh) when I’m a Billionaire
億万長者になるその日のために
(oooh ooooh)

I wanna be a billionaire so frickin bad
俺は億万長者になりたいんだよ















億万長者を皮肉ってて、


最高の歌詞だね音譜















そんなもんでしょ?