Today i went to pageant Miss Supranatinal Japan All i can see were all beautiful ladies and contestants of the pageant. It was all shining at stageI also saw one contestant trying so hard and get the best of it. Those who won the pageant we're all wonderful and so beautiful💕💕But i do salute all the participants on this competition because they're also very beautiful and nice.😊First of all, It takes courage to challenge something for the best but I think it is more way meaningful if it takes into execution❤️


Thank you STEVEN✨😊✨


今日は、Miss Supranatinal Japanに行ってきました。

本当に美しい女性達でした。

入賞した方々も綺麗でしたが皆さん輝いてました

入賞することも大事かもしれませんが、まず、勇気を持って大会に参加しようと決めたことが素晴らしいことだと思いました💕💕

自分が何かをしたいと思うだけでなく、それを行動に移せることは本当に素敵なことだと思います❤️