初めましての方こんにちは☆
また来て下さった方ありがとうございます☆

無事ニューヨークに戻って参りました、ヒジイミカです。

3泊4日のテキサス旅行は大変充実したものでした。
沢山の人に会って、沢山映画を見て、その事について話して。
映画祭の楽しみ方というものを教えてもらった気がします。

今回出かけた事によって自分のまだまださも実感したし、もっと外に出て行かねば、と前向きな気持ちになっています。

テキサスから戻って早速ディナーの約束があったので空港から直接向かいました。
元気があれば何でも出来る!

また学校生活が始まりました。今は学生、学ぶのが仕事なのでしっかり働かないと!
取り急ぎの報告でした。またテキサス情報アップしまーす!

I had a lot of fun in three-day trip to Texas.
I saw many movies at the Fest, met many people and talked a lot about the movies with them.
I've learned how to enjoy a film festival and how important to communicate with people is.

Through my experience in Texas, I really thought that I have to keep moving forward. I should open new doors for my future.

After arriving, I went to dinner. It was fun. I have much energy than you think.
I am back to school. Studying is my job now so I have to work hard.
I'm going to write about my Texas adventure later.
Bye for now.

りんごリンゴ