I GOT YOU

 

 

※歌詞と同じタイミング※独自タイミング

※下段は日本語訳です。

 

 

ナジョンモ サジミ ダチェツゥ 

One in a million

トゥ・ワ・イ・ス!

 

A little reckless

ちょっと無謀で


Around the edges

不完全で

 

Call it young, dumb love
幼稚でバカみたいな愛だとしても

 

And it's just enough
これでいいの

 

Keep me guessing Keep me guessing

予測不能な


How the story unfolds with you
私たちの未来はどうなっていくのかな

 

 

 

When I’m walking into the darkness
暗闇の中を歩いているときも

 

I know you'll be right there

あなたがすぐそばで

 

Lighting up the flares

足元を照らしてくれるから


When it's starless When it's starless

星が見えない夜でも


I will follow you to the moon

あなたと一緒なら月へだって行けちゃうね

 

 

 

Ayy

No, we’ll never fall apart トゥ・ワ・イ・ス!
バラバラになんてならない

 

Even million miles apart トゥ・ワ・イ・ス!
たとえどんなに遠く離れていても

 

We were lightning from the start
私たちの出会いは最初から他とは違ったよね

 

And it keeps me going to know that
その確信が今でもずっと私を支えてくれる

 

 


Ooh 

 

No matter what you got me
何が起こっても あなたのそばには私がいて

 

I got you I got you

私にはあなたがいる


And I wouldn't want it any other way

他には何もいらないよ

 

 

 

Ooh


No drop of doubt,

何の心配もないよ

 

I know deep down that

心の底から信じてるから

 

We'll make it through
私たちなら乗り越えられるって

 

Just like we always do

いままでもそうだったように

 

 

ナジョンモ サジミ ダチェツ

One in a million

トゥ・ワ・イ・ス!

 

 

 

Ayy


Every second Hey

毎秒


Every minute Hey
毎分

 

Want you close to me
そばにいてね

 

Like you're supposed to be
まるでそれが当たり前のように

 

Ain't no limit

限界なんてない


To what I would do for you,oh oh

あなたのためならなんだって出来るよ


 


And you know
わかってるでしょ?

 

You turn my whole world upside down
あなたが私の世界を大きく変えたってこと

 

Catch me before I ever hit the ground
私が落ちる前に受け止めてね

 

And I'd do the same for you,oh woah
私も受け止めるから

 

 

 

No, we’ll never fall apart トゥ・ワ・イ・ス!

バラバラになんてならない

 

Even million miles apart トゥ・ワ・イ・ス!

たとえどんなに遠く離れていても

 

We were lightning from the start

私たちの出会いは最初から他とは違ったよね

 

And it keeps me going to know that

その確信が今でもずっと私を支えてくれる

 

 

 

Ooh
 

No matter what you got me
何が起こっても あなたのそばには私がいて

 

I got you  I got you

私にはあなたがいる

 

And I wouldn't want it any other way

他には何もいらないよ


 

 

Ooh


No drop of doubt,

なんの心配もないよ

 

I know deep down that

心の底から信じてるから

 

We'll make it through
私たちなら乗り越えられるって

 

Just like we always do

いつものようにね

 

 

 

Do do, do do do do, do
Do do, do do do do, do
Do do, do do do do, do


Oh

 

 

Ooh

 

No matter what you got me
何が起こっても あなたのそばには私がいて

 

I got you  I got you

私にはあなたがいる


And I wouldn't want it any other way
これ以上何も望まないわ


 

 

Ooh


No drop of doubt,

なんの心配もないよ

 

I know deep down that

心の底から信じてるから

 

We'll make it through
私たちなら乗り越えられるって

 

Just like we always do
いままでもそうだったように

 

Do do, do do do do do

(That we do)
Do do, do do do do do

(We do)
Do do, do do do do do

 

Just like we always do

いつものようにね

 

 

 

歓声!