今はだいぶ良い/much better now | マイケル中村オフィシャルブログ Powered by Ameba

今はだいぶ良い/much better now

皆さんこんにちは。

前回に更新してから、2軍に降格してしまいました。投球フォームがズレていて、最高の成績を収めることができていませんでした。今はだいぶ良い感覚です。自分自身の投球のビデオをたくさん見ました。これは役に立ちました。上から投げてしまっていて、横からになっておらず、また、セットポジションが低くなっていました。これらが、力を抜くことや滑らかさの妨げになっていました。

身体の調子はとても良く、力強さを感じています。素晴らしいシーズンを過ごすことができると思っています。チームの勝利のために役立ちたいので、自分のタイミングを見つけるよう励んでいます。

1軍に戻る日が待ちきれません。自分のベストを尽くします。
皆さん、フィールドでお会いしましょう。

マイケル

Hello everyone,

Since I wrote last I have been sent down to the minors. I was not getting my best results because my mechanics were off. I feel much better now. I have been watching a lot of video of myself pitching. This has helped. I was throwing over the top and not side arm and also coming set too low. This stopped me from being relaxed and fluid. When I'm tense I don't release the ball late so the batter can see it earlier.

My body feels so good and strong and I know that I will have a great season. I want to help the team win so I am working hard to find my timing.

I can't wait to be back in the major team again. I will do my best.
See you all at the field.

Micheal