I’ve been hearin’ symphonies
今まで交響曲を聞いてきた
Before, all I heard was silence
それ以前は、ただ静寂だけだった
A rhapsody for you and me
あなたと私のためのラプソディ
And every melody is timeless
すべてのメロディーが永遠である
Life was stringin’ me along
人生は私を引きずっていた
Then you came and you cut me loose
そこにあなたが現れて、私を解放してくれた
Was solo, singin’ on my own
一人で歌っていた
Now I can’t find the key without you
今ではあなたがいないとキーが見つからない

[Pre-Chorus]

And now your song is on repeat
そして今、あなたの歌が繰り返されている
And I’m dancin’ on to your heartbeat
あなたの心拍に合わせて踊っている
And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがいないと、私は不完全に感じる
So if you want the truth
だからもし真実を知りたいなら

[Chorus]

I just wanna be part of your symphony
私はただあなたの交響曲の一部になりたい
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
Symphony
交響曲
Like a love song on the radio
ラジオで流れるラブソングのように
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?

[Verse 2]

I’m sorry if it’s all too much (Oh)
すべてが多すぎるならごめんね
Every day you’re here, I’m healin’ (Oh)
あなたがここにいるだけで、毎日私は癒される
And I was runnin’ outta luck (Oh)
私は運に見放されていた
I never thought I’d find this feelin’ (Oh)
こんな気持ちを見つけるなんて思わなかった
‘Cause I’ve been hearin’ symphonies
なぜなら、交響曲を聞いてきたから
Before, all I heard was silence (Oh)
それ以前はただ静寂だけだった
A rhapsody for you and me (A rhapsody for you and me)
あなたと私のためのラプソディ
And every melody is timeless
すべてのメロディーが永遠である

[Pre-Chorus]

And now your song is on repeat
そして今、あなたの歌が繰り返されている
And I’m dancin’ on to your heartbeat
あなたの心拍に合わせて踊っている
And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがいないと、私は不完全に感じる
So if you want the truth
だからもし真実を知りたいなら

[Chorus]

I just wanna be part of your symphony
私はただあなたの交響曲の一部になりたい
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
Symphony
交響曲
Like a love song on the radio
ラジオで流れるラブソングのように
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?

[Interlude]

Ah, ah, ah, ah-ah-ah, ah, ah, ah
(インタールードの一部)

[Pre-Chorus]

And now your song is on repeat
そして今、あなたの歌が繰り返されている
And I’m dancin’ on to your heartbeat
あなたの心拍に合わせて踊っている
And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがいないと、私は不完全に感じる
So if you want the truth (Oh)
だからもし真実を知りたいなら

[Chorus]

I just wanna be part of your symphony
私はただあなたの交響曲の一部になりたい
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
Symphony (Ooh)
交響曲
Like a love song on the radio (Oh)
ラジオで流れるラブソングのように
Symphony
交響曲
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?
Symphony
交響曲
Like a love song on the radio
ラジオで流れるラブソングのように
Will you hold me tight and not let go?
私をしっかり抱きしめて離さないでくれる?