先日有名監督マイケルムーア氏にインタビューをさせていただきました!とっても楽しかったです、だって本当に頭がいい人なんです。インタビューの最中に私もいっぱい勉強になりました!

メロディー洋子オフィシャルブログ「LOVE EVERYDAY」Powered by Ameba
インタビューの途中でマイケルムーアさんが私にいっぱい質問きかれて、何かメロちゃんのインタビューになり始めました!でもマイケルムーアさんに「私のインタビューじゃないのですよ!」ってね、ははは~

メロディー洋子オフィシャルブログ「LOVE EVERYDAY」Powered by Ameba
マイケルムーアさんに会えてとっても嬉しかったです!

『キャピタリズム~マネーは踊る~』みなさんぜひ最終作を見て下さい!

I think that because this movie speaks about the American economy, I think that Americans should see this film. Michael Moore is very good at showing people things that are not shown to the mass public. For me it was a very eye-opening movie. It was also very interesting to watch because Michael Moore made a documentary that is about the HERE and NOW.

私が好きなマイケルムーア監督の映画は『SICKO』でした。本当に感動しました。この映画はアメリカ人みんなに見てほしいです。

I believe that all Americans should watch this movie.

マイケルムーア監督はとってもパショネットな人で、そのためにすごくがんばるのです。そういう自信のある人はとってもすばらしいと思います!

Love Always!!!,
メロディー洋子